«Комплексна казкотерапія. Що? Чому? Як?»

19.02.2020р. вчитель початкових класів Вороблячинської ЗОШ І – ІІ ступенів імені Героя України Віталія Коцюби Дудяк Іванна Іванівна на районному засіданні школи молодого вчителя презентувала свою роботу на тему «Комплексна казкотерапія. Що? Чому? Як?». Вчитель поділилася досвідом роботи. У презентації вона відповіла на три запитання:

  • Що таке казкотерапія?
  • Чому її потрібно впроваджувати у сучасній школі?
  • Як дану технологію вчитель використовує на уроках?

Іванна Іванівна окреслила, що комплексна казкотерапія вирішує багато завдань:

а) як спосіб передачі досвіду, прищеплює загальноприйняті норми, правила поведінки в соціумі;

б) як інструмент розвитку дитини, розвиває вміння фантазувати, уяву, творче мислення, внутрішній світ дитини;

в) як психотерапія, дає можливість подолати страх, тривожність, індивідуальні особливості , які шкодять.

Виконуючи завдання, молоді вчителі практикували різні методи, види роботи над казкою. А саме, вони готували «начинку для пирога», складали казкові уроки, трансформували казки, проводили діагностичну роботу і іншу. Присутні переглянули проєкт «Казка вигадка, та в ній…».