Робота вчителя і без карантинного режиму була достатньо складною — спробуй зайти до класної кімнати, вгомонити тридцятеро дітей, вкласти їм до голів усе, що передбачила шкільна програма, а до того ж зробити це цікаво — так, щоби їм це ще і сподобалося. А карантин змусив учителів вийти на новий рівень: умови всі ті самі, але мінус класна кімната, плюс екран комп’ютера. Тож з-поміж різноманітних методів дистанційного навчання учителі Чернилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Теодора Перуна обрали програму відеоконференцій zoom, яка дозволяє спілкуватися з учнями, чітко та доступно пояснювати тему уроку; платформу «На урок», яка дозволяє швидко провести онлай-опитування, написати контрольні роботи; відеохостинг YouTube – відеоматеріали якого допомагають візуалізувати матеріали навчання, зробити їх цікавими, а також використовуть месенджер “Viber”, надсилаючи індивідуальні завдання школярам та здійснюючи індивідуальне пояснення незрозумілих тем.