Мета загальної середньої освіти забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних сучасній людині для майбутнього успішного життя. Наскрізні змістові лінії співвідносяться з окремими ключовими компетентностями та сприяють формуванню цінностей і світогляду учня. Інтеграція змістових ліній у навчальний процес передбачає більш прикладне висвітлення аспектів виучуваної теми, формування в учнів умінь та навичок, що націлені наблизити школу до реалій сучасного життя, допоможе сформувати творчу та відповідальну особистість, що вмітиме швидко адаптуватися, буде здатна постійно навчатися, критично мислити та генеруватиме нові ідеї.
Як ефективно впроваджувати змістові лінії в навчальний процес є проблемою, над якою працюють члени творчої групи вчителів англійської мови (керівник Щудлюк Л.І., методист методичного кабінету, Вербенець Г.Ф. (учитель Яворівської гімназії імені Осипа Маковея), Пецкович Г.С. (учитель Новояворівського МНВК), Коваль О.А, Кархут М.Ф.(учителі Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2), Мисько А. Р. (учитель Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів), Романик М.Б.(учитель Чернилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Теодора Перуна)).
На засіданні творчої групи, яке відбулося 24 січня 2019 року у приміщенні Яворівської гімназії імені Осипа Маковея, педагоги презентували свої розробки, конспекти уроків, націлені на реалізацію змістових ліній: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я та безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність». Результатом роботи творчої групи стане електронний методичний посібник.
Методист методичного кабінету Л.Щудлюк