16 грудня 2019 р. у Рясне-Руському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» відбулося засідання творчої групи на тему: «Методи та прийоми казкотерапії в психокорекції дітей шкільного віку». Учасники творчої групи складали казку за картами Проппа, які є ефективним інструментом для розвитку творчого мислення та зв’язного мовлення школярів, досліджували роль казки у підвищенні мотивації до навчання, аналізували метод казок Дюса у корекційній роботі щодо покращення міжособистісних взаємин дітей у сім’ї
Дитячі казки – це чудовий і ненав’язливий метод навчання та установки життєвих цінностей, спосіб розкрити і стимулювати творчий потенціал. Вони також допомагають справлятися зі страхами, знімати емоційну напругу, налаштовуватися на позитивний лад; м’яко корегувати поведінку, у тому числі агресію або гіперактивність; вчитися дивитися на життєві ситуації з боку; бачити розмаїття шляхів досягнення мети; відкривати в собі нові здібності для вирішення поставлених завдань; відчути впевненість у своїх силах; підвищувати рівень самосвідомості й усвідомленості своїх дій.
Дякую всім учасникам зустрічі за підтримку у пошуках нових форм, методів роботи для підвищення професійної майстерності та прагнення до саморозвитку.