Школа молодого вчителя зарубіжної літератури сприяє творчому зростанню

5 березня 2018 року  в Оселівському НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ» відбулося засідання школи молодого учителя зарубіжної літератури, яке провела методист методичного кабінету Оксана Майхер.

Роботу розпочали з бесіди на предмет задоволення запитів слухачів школи, ролі пропонованих занять у їхньому педагогічному становленні. Рефлексуючи з цього приводу молоді колеги зазначали, що їм імпонує формат наших зустрічей, оскільки завжди отримують необхідне консультування, інформаційно-методичну підтримку з актуальних питань викладання предмета, сучасних форм і прийомів роботи. Педагоги мають можливість працювати у діалогічних парах, виконувати інтерактивні завдання, спостерігати як на практиці втілюється та чи інша техніка викладання (під час показових уроків, їх елементів) та й спілкування з досвідченими колегами, поради учителів-майстрів немало важать.

Насиченим і пізнавальним було й сьогоднішнє засідання. Слухачі школи відвідали показовий урок у 6 класі з теми «В.Г.Короленко. Повість-етюд «Сліпий музикант» (учитель зарубіжної літератури Хода Я.М.), а у рубриці «Методист представляє» обговорювали таку важливу складову компетентнісно орієнтованого уроку, як «створення ситуації успіху».

Учасники засідання переглянули презентацію та ролик про дану технологію, отримали методичні матеріали «Педагогічна технологія «створення ситуації успіху», ознайомилися з цікавими прийомами, що забезпечують ситуацію успіху на уроці, алгоритмом їх проведення, проробили окремі з них. Зокрема, виконали вправи «Ти це знаєш…»,  «слідуй за мною»,  «емоційний сплеск». Також слухачі школи складали сенкан до слова  «УСПІХ», розгадували головоломку,  працювали у техніці «мейндмеппінга» (ментальна карта).

Справжньою «несподіваною радістю» (один із прийомів техніки) для молодих педагогів стали міні-постери «Зо речей, які хочуть почути учні від свого вчителя». Погодьмося, що використання таких спонукань до успіху, як «ти це зможеш», «ти важлива частина команди», «гарна робота», «продовжуй розвиватися», «чудова ідея», «будь унікальний», «я в тебе вірю» та ін. додадуть вихованцям впевненості у своїх силах, вселять надію на успіх, дозволять пережити радість його досягнення.

Успіх, пережитий неодноразово, розкриває приховані можливості особистості, ті внутрішні сили, які породжують енергію і бажання вчитися.

 

                            Оксана Майхер, методист методичного кабінету