30 березня у Середкевицькому НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» з метою забезпечення готовності педагогів до впровадження змін, які готує Концепція НУШ, був проведений навчально-практичний семінар на тему: «Нова українська школа. Що змінюється для вчителів?» Зі вступним словом та планом роботи виступила директор Марія Ферцович. Вона наголосила на тому, що у найближчій перспективі затребуваними на ринку праці будуть фахівці, які вміють учитися протягом життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Чи готує до цього наша школа? Що потрібно зробити, аби вона стала простором освіти для сучасних українців? Ідеологію змін в освіті простою мовою пояснює Концепція нової української школи.
Соціальний педагог Токар Г.С. з учасниками семінару провела тренінг, на якому розглянули питання сутності психолого-педагогічних компетенцій вчителя на шляху формування Нової української школи та методи їх формування. Педагоги відпрацювали ряд практичних вправ з метою формування професійно-значущих особистісних якостей вчителя.
З презентацією щодо основних положень Концепції Нової української школи, зокрема, про особливості організації освітнього процесу (особистісно-орієнтована модель освіти, формування загальнолюдських цінностей, структура освітнього процесу, організація освітнього середовища), педагогіку партнерства, мотивації вчителя, виступила заступник директора Шелемех Л.С.
Особливо емоційною була практична частина заняття, на якій Шелемех Л.С. запропонувала колегам створити модель учителя та учня нової української школи, використовуючи новітній спосіб організації навчальної діяльності – леп бук. Об’єднавшись в команди, учителі підготували та чудово презентували (Антонів П.Г., Хомутник Л.Ф. Милькус Л.Р., Токар У.В.) свої проекти у формі лепбуків.