Розширене засідання ради методичного кабінету

15 травня 2018 року в опорному закладі «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка» відбулося розширене засідання ради методичного кабінету.

Завідувач методичного кабінету Ольга Фірчук представила увазі присутніх проект наказу відділу освіти Яворівської РДА «Про підсумки І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» та результати участі його переможців у ІІ турі» та закликала заступників директорів з навчально-виховної роботи продовжувати роботу з мотивації учителів до участі в конкурсах педагогічної майстерності як однієї з кращих можливостей, де педагоги можуть розкрити професійні здібності, популяризувати власний досвід, і, як наслідок, творчо зростати.

Про підсумки роботи з обдарованими учнями у 2017-2018 навчальному році розповіла методист Лідія Щудлюк. Гордо констатуємо той факт, що школярі Яворівщини з року в рік показують високі результати участі у всеукраїнських олімпіадах з основ наук, конкурсах, турнірах, мистецьких акціях. (Більше дізнатися можна за посиланням http://yavoriv-rmk.kl.com.ua/category/newsrmk/gifted-children/). Цьогоріч призерами ІІІ етапу всеукраїнських олімпіад стали 66 (шістдесят шість) учнів ЗЗСО району та 2 (два) учні – призерами IV етапу – найбільше за останні роки. Тут доцільним буде зазначити, що напрацьована система заохочень та мотивувань як педагогічних працівників, так і обдарованих учнів є дієвою  та забезпечує стабільно високий результат.

У засіданні взяв участь головний спеціаліст відділу освіти Володимир Кунанець, який закцентував увагу присутніх на питаннях організованого завершення навчального року, проведення ДПА у 4, 9 класах та дії відділу освіти щодо моніторингу дотримання вимог їх організації та  проведення.

Також рада методичного кабінету схвалила методичні матеріали «Компетентнісно орієнтовані завдання для оцінювання якості знань учнів у процесі викладання зарубіжної літератури. 9 клас», які презентувала Оксана Майхер, співавтор, керівник літературного клубу учителів зарубіжної літератури «Творчість».

Надактуальне питання підготовки педагогів до роботи в умовах Нової української школи представила методист Уляна Глова. Учасники засідання дізналися про заходи та ініціативи методичної служби, які робляться у цьому напрямку, про те, чого навчають учителів, які викладатимуть у 1 класі з 1.09.2018, яких компетентностей набувають, які експериментальні майданчики відвідують (пілотні школи, програми), на якому ступені осягнення навчальних матеріалів на онлайн-платформі Edera перебувають. А представлений методистом презентативний ролик з порівняльним аналізом освітніх програм для 1 класу НУШ-1 та НУШ-2, фрагментами підручників для перших класів, сподіваємося, стане доброю підмогою педагогічним колективам у прийнятті непростих рішень щодо їх вибору.

Отже, на часі процес розробки освітніх програм, за якими працюватимуть школи у 2018-2019 навчальному році. Освітні заклади можуть використовувати типові освітні програми (затверджені наказами МОН України від 20.04.2018 №405, 406, 407, 408) та інші освітні програми, що не є типовими, проте вони потребують затвердження Державною службою якості освіти.

Слушними з цього приводу стали коментарі завідувача методичного кабінету Ольга Фірчук, яка акцентувала увагу присутніх на змісті типових освітніх програм (пояснювальна записка, типовий навчальних план, перелік освітніх галузей, вимоги до очікуваних результатів, загальний облік навантаження) та внесла роз’яснення щодо того, як розробляти шкільні освітні програми на основі типових.

 

                           Оксана Майхер, методист методичного кабінету