Як творчо підійти до викладання геометрії ????

Геометрія – це світ фігур: трикутників, чотирикутників, многокутників тощо. Для покращення сприйняття матеріалу учням необхідний практичний матеріал, який можна потримати в руках, тобто сприйняти властивості фігури на дотик. А що в такому випадку може стати кращим за орігамі? У такий спосіб учні не лише практично перевіряють теоретичні знання, а й самостійно отримують геометричні фігури шляхом згинання паперу.

Мистецтво оригамі   впевнено і твердо ввійшло в педагогіку і знайшло собі місце в усіх її галузях. Оригамі –  ідеальна дидактична гра, що розвиває фантазію дитини, її винахідливість, логіку та просторове мислення, уяву та інтелект. Просторова трансформація плоского аркуша дозволяє школярам легко, граючись, засвоювати складні математичні поняття, розв’язувати задачі з геометрії. Квадратний аркуш паперу є незрівнянним матеріалом для практичного вивчення геометрії. Будучи неймовірно простим і доступним, він дозволяє показати на собі фактично всю евклідову геометрію. В руках дитини плоска фігура може з легкістю перетворитися в об’ємну, демонструючи графічні елементи без використання креслярських інструментів.

Тому  25 жовтня 2018 року  на базі  опорного закладу «Яворівська  ЗОШ І-ІІІ ступенів  №3»    було  проведено  семінар-практикум для  вчителів   математики   загальноосвітніх навчальних  закладів  І-ІІ ступенів «Орігамі  на  уроках  математики»  методистом  Л.Дутко  та  вчителем Воледобростанської ЗОШ І-ІІ ступенів  О.Салабай. Педагогам була показана  можливість стати в очах своїх учнів справжніми чарівниками, спосіб їх здивувати, а школярам  отримати радість від незвичайних  занять.