Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів з енергозбереження “Енергія і середовище”

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ  УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ  І  НАУКИ

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

«ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ

 ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ»

79026, м. Львів, вул. Ів. Франка, 133, тел/факс 276-46-07, е-mail: lodenc@ukr.net, www.locentum.lviv.ua

Код ЄДРПОУ 23883752

 

Від   30.11 2018 року  № 212

 

На № _______ від ___________

                  Керівникам органів

управління освітою районів та

 міст обласного значення

Керівникам об’єднаних територіальних громад

Директорам міськ,  рай ЕНЦ (СЮН)

 

 

 

Відповідно до листа Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді  від 18.09.2018 р. № 270  «Про проведення Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження “Енергія і середовище”  та з метою пошуку і підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності та раціонального використання енергоресурсів КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ»  у 2018–2019 навчальному році проводить обласний етап Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності  “Енергія і середовище” під гаслом «Збережемо енергію – збережемо Планету!»  (умови конкурсу додаються).

До участі в конкурсі запрошуються учні, вихованці закладів загальної середньої,  позашкільної освіти віком до 17 років включно, які мають досягнення у практичній діяльності в сфері змін клімату, впровадження енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, підвищення енергоефективності шкільних будівель. Також до участі в конкурсі запрошуються педагогічні працівники закладів загальної середньої,  позашкільної освіти, які мають напрацювання у розвитку освіти школярів і просвіти населення з питань ефективного використання  та заощадження енергії.

            Матеріали надсилати в друкованій формі та на електронних носіях до 27 грудня 2018 року на адресу: 79026, м.Львів, вул.І.Франка, 133, КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ».

е-mail: lodenc@ukr.net, тел/факс 8(032) 276 46 07

 

Роботи переможців будуть надіслані до Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді для участі у національному турі.

 

Просимо забезпечити інформування керівників закладів загальної середньої,  позашкільної освіти міста, району про проведення конкурсу.

 

  

Директор                                                                         А.Кийко

 

Умови проведення

обласного етапу Міжнародного конкурсу молодіжних проектів

з енергозбереження “Енергія і середовище”  у 2018–2019 навчальному році

 

  1. Загальні положення

Конкурс “Енергія і середовище” у 2018–2019 навчальному році (далі − Конкурс) проводиться спільно з громадською організацію “Екологічний клуб «Еремурус» за підтримки Міністерства екології та природних ресурсів України, Національної екологічної ради України та бізнес структур з метою пошуку й підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності та раціонального використання ресурсів.

Конкурс проходить під гаслом  “Збережемо енергію – збережемо Планету!”.

 

  1. Мета та завдання Конкурсу

2.1.Метою Конкурсу є виявлення та підтримка обдарованої учнівської молоді, створення умов для науково-дослідницької діяльності.

2.2.Основними завданнями Конкурсу є:

– залучення учнівської молоді до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності та раціонального використання ресурсів як найбільш ефективних шляхів зменшення викидів парникових газів, а отже й боротьби з глобальним потеплінням;

– сприяння професійному самовизначенню учнівської молоді;

– задоволення потреб учнівської молоді у творчій самореалізації;

– активізація творчої діяльності вчителів, які працюють над питаннями  підвищення обізнаності школярів і населення щодо ефективного використання та збереження енергії, пом`якшення змін клімату.

 

  1. Учасники Конкурсу

3.1. До участі в Конкурсі запрошуються:

учні, вихованці закладів загальної середньої,  позашкільної освіти віком до 17 років включно, які мають досягнення у практичній діяльності в сфері змін клімату, впровадження енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, у підвищенні енергоефективності шкільних будівель;

педагогічні працівники закладів загальної середньої,  позашкільної освіти, які мають напрацювання з питань роботи з учнями і населенням щодо ефективного використання та збереження енергії.

3.2. Для участі в обласному етапі Конкурсу необхідно надіслати до 27 грудня 2018 року заповнену реєстраційну картку та конкурсну роботу, виконану на електронних та паперових носіях українською мовою (не більше 6 сторінок разом з ілюстраціями), на поштову адресу:

79026, м. Львів, вул. Ів. Франка, 133, тел/факс (032) 276-46-07, е-mail: lodenc@ukr.net, www.locentum.lviv.ua

 

  1. Номінації конкурсних робіт та вимоги до них

4.1. Конкурс проводиться за такими номінаціями:

ДЛЯ ШКОЛЯРІВ

4.1.1. Номінація 1.

Проект з енергозбереження, енергоефективності або поновлюваних джерел енергії (ПДЕ).

На цю номінацію приймаються теоретичні та практичні проекти застосування енергозберігаючих і ресурсозберігаючих рішень, технологій, конструкцій ПДЕ.

У теоретичному проекті повинно бути обґрунтовано практичне застосування конструкції, теорії, рішення, оцінені очікувані результати.

Опишіть, які методи ви застосовували для реалізації вашого проекту з енергозбереження, як ви використовували або плануєте використовувати енергію сонця, вітру, води або біомаси, які результати отримали або очікуєте.

У цій номінації треба описати, як ваша робота допомагає знизити викиди парникових газів, як ваше рішення може сприяти уповільненню зміни клімату.

 

4.1.2. Номінація 2. Проект «Моє енергетичне рішення».

Опишіть, які рішення для економії енергії та ресурсів ви застосували, чому ви вибрали сааме такі рішення. Який результат ви отримали, опишіть результат кількісно (скільки ваш проект дозволив «заощадити» CO2, ресурсів, води чи електрики).

На цю номінацію представляються  маломасштабні рішення, зрозумілі для кожного і прості в застосуванні.

 

4.1.3.Номінація 3. Інформування суспільства/пропаганда енергоефективності.

На Конкурс подаються інформаційно-просвітницькі матеріали, створені школярами, що підвищують обізнаність батьків, друзів, вчителів, спільноту щодо необхідності зниження викидів парникових газів і надають рекомендації, завдяки яким практичним діям можна досягнути цього в навчальному закладі, вдома, в масштабах своєї місцевої спільноти (міський мікрорайон, район, село, місто). Конкурсна робота може бути виконана у вигляді листівки, газети, плакату, буклету, відеоролика, мультимедійного продукту, презентації ppt, комп’ютерної гри.

 

4.1.4. Номінація 4. Для педагогічних працівників:

 

A. Урок “ Прості енергетичні рішення проти змін клімату ”.

На Конкурс подається конспект уроку/факультативного заняття або фрагмент заняття (до 1-2 годин), присвяченого проблемі глобальних змін клімату, можливим наслідкам для країни/регіону та практичним заходам, які можна вжити на індивідуальному рівні, в масштабі навчального закладу, вдома, у регіоні для зменшення викидів парникових газів.

Урок має включати експеримент або практичні вправи з енергозбереження чи отримання енергії від відновлюваних джерел енергії, що можуть бути виконані протягом 1-2 годин.

 

Б. Дидактичні матеріали на тему “ Прості енергетичні рішення проти змін клімату ”.

На Конкурс подається комплект дидактичних матеріалів для школярів про практичні енергетичні рішеннях щодо зниження викидів парникових газів з метою зменшення впливу на зміни клімату, а також роздатковий матеріал для практичного уроку/ експерименту, плакати, презентації ppt, сценарії рольових ігор.

Матеріали мають бути розраховані на проведення 1-2 год. заняття. Якщо конкурсні матеріали є частиною більшої освітньої концепції, необхідно подати стислий опис цієї концепції – не більше 0,5 стор.

 

  1. Вимоги до оформлення конкурсних робіт

5.1.Конкурсна робота (проект) подається на електронних та паперових носіях державною мовою (не більше 5 сторінок).

5.2.Структура проекту:

– вступ (актуальність проблеми щодо місцевої ситуації − не більше 0,5 сторінки),

– завдання, яке вирішує автор,

– методи його вирішення,

– результат (як реалізація проекту впливає на зміну клімату).

5.3. Текстовий матеріал приймається як документ в форматі Word (стандартний шрифт 12 кегля, з ілюстраціями і таблицями, що не виходять за межі друку). Обсяг роботи – не більше 6 сторінок разом з ілюстраціями, фотографіями, таблицями + 1 сторінка реєстраційна форма.

Загальний розмір документу без архівації – не більше 500 Кб!

5.4.У номінації 3 “Інформування суспільства/пропаганда енергоефективності” приймаються презентації у форматі MS Power Point, документи Adobe PDF, розміром не більше 1 Мб кожна. Відеоролики у форматах WMV, DiVX і MPEG-1 не більше 1-2 хв., мультфільми у форматі Macromedia Flash (SWF) необхідно завантажити на www.youtube.com та надіслати  посилання.

Комплект матеріалів на конкурс повинен включати заповнену реєстраційну форму на 1 стор. Рекомендуємо використовувати архіватори RAR або ZIP.

5.5. Конкурсні роботи, які не відповідають даним вимогам, конкурсним журі не розглядатимуться.

 

  1. Критерії оцінювання конкурсних робіт

6.1. Конкурсні роботи, виконані учнями, оцінюватимуться конкурсним журі за наступними вимогами:

– актуальність обраної теми;

– обґрунтованість застосованих методик при виконанні проекту;

– практичний результат;

– аргументованість висновків і  рекомендацій;

– відповідність вимогам щодо оформлення та якість їх виконання;

– можливість тиражування запропонованої ідеї або розробленого матеріалу

У номінації 3 враховується також оригінальність виконання та художнє оформлення.

Під час оцінювання звертатиметься увага на рівень складності  та самостійності виконання проекту з урахуванням віку авторів.

6.2. Конкурсні роботи, виконані педагогічними працівниками, оцінюватимуться конкурсним журі за наступними вимогами:

– орієнтованість на мотивування дітей і дорослих до практичної діяльності, на отримання практичного результату;

– використання інтерактивних методів, що сприяють залученню дітей до дискусії, творчості, практичної діяльності, яка спрямована на збереження енергії або використання відновлюваних джерел енергії внаслідок здійснення пропонованої педагогічної розробки;

– можливість тиражування запропонованої педагогічної технології.

 

  1. Визначення та нагородження переможців і призерів Конкурсу

7.1. Переможці обласного етапу Конкурсу визначаються конкурсним журі.

Підведення підсумків обласного етапу Конкурсу відбудеться  28 грудня 2018 р.

Найкращі роботи обласного туру будуть направлені для участі  у національному турі.

NB: Додаткову інформацію щодо участі в конкурсі можна отримати за адресою:

79026, м. Львів, вул. Ів. Франка, 133, тел/факс (032) 276-46-07, е-mail: lodenc@ukr.net, www.locentum.lviv.ua

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до умов проведення

Всеукраїнського конкурсу молодіжних

проектів з енергоефективності

“Енергія і середовище”-2018-2019 н.р.

 

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА КОНКУРСУ

  1. Назва конкурсної роботи/проекту:
  2. Номінація, за якою виконана робота _____________________
  3. Прізвище, ім’я, клас навчання (для учнів) вік авторів для педагогів :
  4. Прізвище, ім’я, по батькові, посада та місце роботи керівника (для молоді):

__________________________________________________________________

  1. Повна назва навчального закладу/ місце роботи (для педагогів):

____________________________________

  1. Контактна інформація:

Поштова адреса з індексом: ____________________________________________

Вулиця:___________________________________________________________

Будинок:___________ кв.:___________________

Місто\селище:______________________________________________________

Район: ______________________________________________________________

Область:___________________________________________________________

Телефон (з кодом) :_________________________ факс (з кодом):_____________

Мобільний телефон:___________________________

Електронна пошта автора або керівника: _______________________

  1. Анотація на проект:

– актуальність проблеми: які місцеві чи регіональні проблеми спонукали до

написання проекту (не більше 20 слів);

__________________________________________________________________

– зміст проекту: що було зроблено, які заходи вжиті, змодельовані чи

спроектовані поновлювані джерела енергії, розроблене заняття тощо (не більше

60 слів);

__________________________________________________________________

– отриманий чи очікуваний результат (не більше 60 слів).

__________________________________________________________________

  1. Перелік

додатків:____________________________________________________

  1. Ми погоджуємося на опублікування та використання матеріалів нашого

проекту в друкованих та електронних засобах інформації проекту SPARE.

 

  1. Дата заповнення реєстраційної картки: __________________________

 

П.І.Б. контактної особи________________________________________