Методична рада як платформа висвітлення кращих педагогічних практик

11 грудня 2018 року завідувач методичного кабінету Ольга Фірчук провела розширене засідання ради методичного кабінету.

Про методичну роботу з педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти, її роль у підвищенні професійної компетентності педагогів та поліпшенні якості дошкільної освіти йшлося у виступі методиста методичного кабінету Оксана Голубець.

На думку членів методичної ради, впровадження інноваційних форм методичної роботи з педагогами ЗДО, результативна участь вихователів та їх вихованців у конкурсах різних рівнів (районних, обласних, всеукраїнських), численна популяризація своєї діяльності на шпальтах педагогічних видань «Дошкільне виховання», «Палітра педагога» свідчить про системність, своєчасність та достатність практичної методичної допомоги дошкільникам та заслуговує відзначення.

В об’єктиві методичної ради були також здобутки педагогічних працівників освітніх закладів району, які претендують на звання «Учитель-методист».

Педагогічний досвід з теми «Створення інноваційного освітнього середовища як необхідна умова підвищення якості навчальної діяльності учнів на уроках хімії» представляла учитель хімії Яворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Уляна Глущенко, автор методичних посібників «Збірник контрольних робіт з хімії для учнів 8 класу», «Збірник контрольних робіт з хімії для учнів 7 класу», «Збірник самостійних робіт з хімії для учнів 11 класу».

Про науковий підхід до здійснення перекладу текстів технічного спрямування на заняттях англійської мови у 10 класі в рамках навчання у міжшкільному навчально-виробничому комбінаті та використання, при цьому, проектувальної, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій розповіла учитель Новояворівського МНВК Галина Пецкович.

Опис досвіду з формування математичної компетентності учнів профільних класів та збірку тестових завдань для тематичного контролю з алгебри та геометрії у 10 класі презентував учитель математики Новояворівського НВК «ЗОШ ІІ ступенів-ліцей» Василь Флюд.

Варто сказати, що здобутки учителів-майстрів, претендентів на педагогічне звання «учитель-методист», справді дуже вагомі, а використання їх досвіду може стати індикатором творчості та сучасного стилю педагога.

Принагідним буде також зазначення, що методична допомога та педагогічне дорадництво в освоєнні та популяризації кращих педагогічних практик учителів району є системним явищем методичного менеджменту освітянської галузі Яворівщини, що, звісно, впливає на підвищення освітньо-кваліфікаційного рівня та педагогічної майстерності.

                                      Оксана Майхер, методист методичного кабінету