Використання педагогіки партнерства як ключового компоненту формули НУШ у роботі педагогів

30 січня 2019 року в  Новояворівській  ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 для учасників творчої групи заступників директорів проведено заняття «Використання педагогіки партнерства як ключового компоненту формули НУШ у роботі педагогів».

Методист методичного кабінету Галина Каліцінська наголосила на тому, що педагогіка партнерства – напрям педагогічного мислення й практичної діяльності, спрямований на демократизацію й гуманізацію освітнього процесу. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними метою та прагненнями, є добровільними й зацікавленими партнерами, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. В умовах педагогіки партнерства змінюється роль учителя. Насамперед він керує діяльністю учнів, але його роль як керівника освітнього процесу не обмежується поясненням нового навчального матеріалу.  Присутнім було запропоновано  вправи для  розвитку  креативності: «Незвичайне у звичайному, «Креативна команда», «Креативне вирішення проблеми».  Кожне  завдання спрямоване на розвиток  у педагогічних працівників   навичок нестандартного, креативного ухвалення рішень, здатності до самоактуалізації, самоорганізації та практичного оволодіння динамікою власних креативних можливостей.

Досвідом роботи з даного питання поділились  творчі заступники: Наталія Юнко ( Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3), Іван Шаблінський (опорний заклад «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів  імені Івана Франка»),  Оксана Ферцович (Кам’янобрідська ЗОШ І-ІІІ ст.  імені Петра Андрусіва).

Учасники  разом  долали  бар’єри стереотипного мислення, розвивали  навички управління креативними механізмами, актуалізували  творчий потенціал та пластичність власного сприйняття.