Як навчати покоління Z?

Провідні педагоги і психологи давно переймаються проблемою навчання дітей покоління Z, адже добре вкорінений принцип (передача знань із вуст в уста, тобто від учителя до учня) безнадійно застарів.  Психологи наполягають на тому, що навчання так званого «цифрового покоління» має нівелювати його негативні риси, допомагати долати труднощі, спричинені розбіжністю між цифровим середовищем і реальним життям. А це потребує нового стилю навчання, який відповідав би вимогам сучасності.

Один із шляхів розвитку креативності, глобального мислення, пізнавальної, діяльнісної,  інформаційної та кульмінаційної  компетенцій, розширення світогляду   учнів є проведення пленерних уроків із залученням багатств оточуючого  простору як засобів навчання математики. Тому 14 лютого математики  району ЗЗСО І-ІІ ступенів  вчилися  проводити саме  пленерні уроки, щоб  показати   учням застосування  математики  в  практичному житті. Разом  з  методистом  Л.Дутко  педагоги моделювали життєві  ситуації, які для  вирішення  потребують математичних знань, складали  відповідні завдання.

Покоління Z любить зміни. Організовуючи навчальний процес, слід це враховувати. До кожного покоління має бути особливий підхід і мудре ставлення (це і забезпечить наступність поколінь).

Тому педагогу варто враховувати особливості розвитку і формування покоління Z, намагаючись донести до нього свої думки. У свою чергу це допоможе педагогу швидко орієнтуватися в потребах учнів і грамотно спрямувати процес навчання.   А ми в пошуку  нових  форм  і  методів….

                                                               Методист  Л.Дутко