Відбулося розширене засідання ради методичного кабінету

19 лютого 2019 року завідувач методичного кабінету Ольга Фірчук провела розширене засідання ради методичного кабінету.

Питання модернізації форм і методів методичної роботи з учителями географії, планування і організації її відповідно запитів педагогів порушила у своєму виступі методист методичного кабінету Ольга Копитко.

Про ефективність підвищення фахової і професійної майстерності вчителів хімії та біології, високу результативність у конкурсах педагогічної майстерності, учнівських олімпіадах, конкурсах, турнірах йшлося у виступі методиста методичного кабінету Оксани Флис.

Інформаційно-методичні рекомендації щодо відзначення у ЗЗСО району Міжнародного дня рідної мови та заходи, організовані методичною службою, довела до відома присутніх методист Марія Пономарьова.

Також на розгляд та схвалення методичної ради були представлені методичні матеріали, укладені творчими групами та педагогами ЗЗСО району.

Методисти методичного кабінету Оксана Голубець, Лілія Дутко, Олена Стадник, Марія Пономарьова презентували посібники:

  • Організація роботи з музичного виховання дітей у закладах дошкільної освіти;
  • Контрольні роботи з математики для 5 класу;
  • Контрольні роботи з алгебри для 10 класу. Рівень стандарт;
  • Контрольні роботи з геометрії для 10 класу. Рівень стандарт;
  • Психолого-педагогічні семінари для вчителів (укладач:Антонишин М.П., практичний психолог  Нагачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів);
  • Психологічний календар (укладач: Шеремет М.М., практичний психолог Прилбицької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Митрополита Андрея Шептицького);
  • Українська література. 5 клас. Контроль навчальних досягнень (укладач: Паньо О.П., учитель української мови та літератури Коханівської ЗОШ І-ІІ ступенів);
  • Українська мова. 9 клас. Контроль навчальних досягнень (укладач: Виздрик І.П., учитель української мови та літератури Лозинського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ»).

Завідувач методичного кабінету Ольга Фірчук закликала заступників директорів з навчально-виховної роботи творчо підходити до організації внутрішкільної методичної роботи, максимально активізуючи участь педагогів у методичних заходах районного рівня, які, однозначно, дієво стимулюють розвиток професійної компетентності педагогів.

Пам’ятаємо, що ефективний керівник забезпечує системність, керованість, плановість роботи з педагогами, розумно сполучаючи шкільні, районні, формальні, неформальні, обов’язкові і добровільні форми методичної роботи, бо це і є запорукою формування та розвитку творчої особистості вчителя.

 

                                      Оксана Майхер, методист методичного кабінету