Пісочна терапія

Пісочна терапія на сьогоднішній день є одним з найбільш популярних методів психологічної допомоги дітям.

Методика гри з піском була описана англійським педіатром Маргарет Ловенфельд ще у 1939 році. В ігровому приміщенні було розташовано два розноси, один до половини був наповнений піском, а інший водою, були підготовлені й формочки для гри з піском. Маленькі іграшки, якими діти користувалися в іграх, були розміщені в коробці. Форми з піском, в яких діти грали іграшками, називали “світом”, тому і свою методику Ловенфельд назвала “світовою методикою”.

З метою самовираження та творчого сприйняття світу 8 лютого 2019 року соціальним педагогом Юрас З.М. та практичним психологом Шеремет М.М. Прилбицької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Митрополита Андрея Шептицького з учнями 6 класу було проведено заняття з пісочної терапії «У гостях у чарівниці Пісочної країни».

На занятті учні фантазували, складали захоплюючі історії, розвивали творчу уяву, дрібну моторику рук, адже гра в пісок позитивно впливає на емоційне самопочуття учнів.

Шестикласники з радістю ділилися своїми найпотаємнішими мріями та бажаннями. Вони, граючись  піском, пропускали його крізь пальці, малювали на ньому.

Заняття пройшло у легкій, невимушеній атмосфері, де учні отримали масу задоволення.