10 лютого 2019 року в Чернилявській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Теодора Перуна відбулись загальношкільні батьківські збори.
Метою зборів було ознайомити батьківську громадськість із впровадженням в навчально-виховний процес Концепції «Нова українська школа», терміном «булінг», його видами і проявами, та з результатами навчально-освітньої діяльності закладу у І півріччі 2018-2019 н.р.
Про новий зміст освіти, заснований на інтеграції та формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації у суспільстві; про педагогіку, що ґрунтується на партнерстві, та орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі розповіла присутнім Людмила Якимишин, учитель початкових класів, регіональний тренер. У процесі розповіді Людмила Миколаївна провела з батьками тренінгові заняття.
Про перші кроки впровадження Концепції «Нової української школи» у І семестрі, використовуючи змістовну презентацію, яка відобразила усі моменти навчального процесу в 1 класі, розказала Оксана Ковалик, учитель 1 класу.
Практичний психолог Марія Гера ознайомила присутніх із Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу», з поняттям булінгу, його видами та проявами. Окрім того, Марія Василівна надала батькам рекомендації з питання протидії проявам агресії у дитячому середовищі, про те, як захищати дітей від кривдників, а також як діяти в критичних ситуаціях.
Про досягнення і складнощі навчально-освітньої діяльності закладу у І семестрі 2018-2019 н.р. розповіла, підтвердивши ілюстраційним матеріалом презентацій, заступник директора Світлана Гуменюк.
Директор закладу Юрій Гарбуз ознайомив присутніх з ключовими моментами освітньої реформи, звернув увагу на ті твердження Закону «Про освіту», які не тільки цікаві батькам, а й визначають їх участь у здійсненні освітніх завдань закладу та відповідальність батьків за навчальну діяльність їх дітей, а також проаналізував результати ЗНО випускників школи. Укінці зустрічі Юрій В’ячеславович подякував батькам за небайдуже ставлення до проблем школи, взаєморозуміння, підтримку, та висловив впевненість, що вони і надалі не будуть шкодувати сил і часу й завжди спрямовуватимуть свої зусилля на досягнення успіху у спільній справі – вихованні успішної особистості.