«Літня школа філолога-ОЗОНівця-2019»

 Про проведення

«Літньої школи філолога-ОЗОНівця-2019»

 

За ініціативи Інституту педагогіки НАПН України й підтримки Міністерства освіти і науки України, КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», відділу освіти Червоноградської міської ради, інформаційно-методичного центру відділу освіти Червоноградської міської ради та з метою популяризації ідей особистісно зорієнтованого й компетентнісного навчання, обміну інноваційним педагогічним досвідом, підвищення професійної майстерності педагогів, сприяння розвиткові творчого потенціалу в підготовці до дієвої участі у Фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок – 2019» з 20 по 22 червня 2019 року Інститут педагогіки НАПН України на базі Львівського ОІППО проводить «Літню школу філолога-ОЗОНівця-2019».

Навчання передбачає обговорення питань:

  • Напрямки реалізації засадничих ідей особистісно зорієнтованого й компетентнісного навчання.
  • Психолого-педагогічні технології забезпечення особистісного розвитку дитини.
  • Розвиток учня як суб’єкта навчальної діяльності й особистісного розвитку.
  • Методика проведення нестандартних уроків.
  • Підготовка й проведення показового особистісно зорієнтованого уроку.
  • Експертиза плану-конспекту показового уроку.
  • Специфіка інтерпретації модерного літературного твору.
  • Прийоми роботи з художнім текстом.
  • Особливості проведення педагогічної майстерні.

Форми роботи: інтерактивні лекції, практичні заняття, тренінги, ділові ігри, майстер-класи, квести, воркшоп, короткотермінові проекти, сторітелінг тощо.

Навчання педагогів забезпечують науковці, що займаються питаннями особистісно зорієнтованого й компетентнісного навчання, формуванням читацької культури на уроках української літератури; учителі-практики, які мають багаторічний професійний досвід упровадження ОЗОН і роботи у творчій лабораторії під керівництвом А.М. Фасолі; автори численних публікацій у фахових часописах і науково-методичних посібників; супервізори Всеукраїнського фестивалю «Мій особистісно зорієнтований урок».

 Для участі в Літній школі запрошуються вчителі-філологи; заступники директорів загальноосвітніх закладів; методисти районних і міських управлінь/відділів освіти, РМК, НМЦ; викладачі й методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Охочі можуть взяти із собою плани-конспекти уроків для здійснення  експертизи  особистісно зорієнтованого й компетентісного підходів і отримати кваліфікований рефлексійний аналіз експерта.

Місце проведення Літньої школи – м. Львів, КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», вул. Огієнка, 18а (Їхати від залізничного вокзалу транспортом: трамвай – №6; маршрутки – №№20, 25, 34 (з Привокзального ринку) до зупинки «Церква Анни»).

Реєстрація учасників – 20 червня 2019 року з 8.00 до 09.00 (аудиторія № 505).

По закінченні Літньої школи філологів-ОЗОНівців-2019 слухачі отримують сертифікат участі (24 години фахового навчання), що надає право проводити урок (майстер-клас) на Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей  «Мій особистісно зорієнтований урок», який відбудеться у Червонограді 10-12 жовтня 2019 р. (у цьому разі вони отримують 50% знижку організаційного фестивального внеску).

Організаційний внесок за навчання в Літній школі – 200 грн. Оплата здійснюється після прийняття заявки, про що учасникові повідомляється телефоном або електронною поштою разом із реквізитами для внесення коштів.

Проїзд, проживання, харчування, культурна програма – за кошти учасників.

Про участь у Літній школі просимо повідомити до 02 ЧЕРВНЯ 2019 року. Зразок для заповнення заявки – в додатку 1.

Заявки на участь надсилати за електронною адресою: shkola_OZON@ukr.net

За довідками звертатися за телефонами – 0963812231, 0634857938 (Інна Кондратець).

Координатори Літньої школи – Валентина Тименко, молодший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України; Анна-Марія Богосвятська, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; Надія Пащук, методист інформаційно-методичного центру освіти відділу освіти Червоноградської міської ради; Інна Кондратець, кандидат педагогічних наук, старший викладач Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Додаткову інформацію про Літню школу можна отримати на сторінці ОЗОНівської спільноти https://www.facebook.com/groups/176151469392242/.

 

 

 

Додаток 1

Заявка

учасника «Літньої школи філолога-ОЗОНівця-2019»

 

Прізвище, ім’я, по батькові  
Науковий ступінь, вчене звання  
Назва організації повністю  
Посада  
Контактні телефони  
E-mail  
Інформація про використання  ОЗОН у професійній діяльності Використовую ___

Не використовую ___

Інформація про участь у Фестивалях педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» Брала участь (кількість разів) ___

Не брала участі ___

Потреба в замовленні обідів у кав’ярні (кількість) Так

Ні

Запит на культурну програму Оперний театр___

Екскурсія Львовом___

 

 

Додаток 2

Хостели Львова неподалік від ЛОІППО

 

Хостел Центрум\Centrum Hostel

ул.Січових Стрільців, 12

+38 098 2386101, +38 093 7262662

Від 130 грн. за добу

 

Хостел Z-One Hub

Вул. Чайковського, 8

063 845 8817

Від 200 грн. за добу

 

Хостел «Post House Hostel»

вул. Словацького, 8

+38 (097) 088 79 00

Від 190 грн. за добу

 

Хостел Gar’is Hostel Lviv

вулиця Коперника, 16

+380322615909

Від 200 грн. за добу

 

 

Додаток 3

ПЕРЕЛІК

навчальних занять у рамках Літньої школи для філологів-ОЗОНівців

 

  1. БОГОСВЯТСЬКА АННА-МАРІЯ, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної освіти»:
  • Урок-діалог з успішними людьми «Навіщо читати художню літературу?».
  1. ГАВРИЛЮК ОКСАНА, кандидат педагогічних наук, учитель української мови та літератури Рівненської української гімназії; член творчої лабораторії під керівництвом А.М. Фасолі при РОІППО:
  • Діалог з текстом художнього твору на особистісно зорієнтованому уроці.
  1. КРИВОРОТЕНКО ОЛЬГА, учитель української мови та літератури Комунального закладу «Ганнівський навчально-виховний комплекс» Середня загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад Верхньодніпровської районної ради» Дніпропетровської області, Заслужений учитель України:
  • Особистісно-зорієнтований урок літератури: мета, зміст, технологія.
  • Методика підготовки й проведення особистісно зорієнтованого уроку літератури.
  • Експертиза плану-конспекту показового уроку.
  • Методика проведення нестандартних уроків.
  1. ЧЕХОВСЬКА ЛЮДМИЛА, учитель вищої категорії, учитель-методист української мови та літератури Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат «Січовий колегіум» Запорізької обласної ради:
  • Інтерпретаційна компетенція та прийом «висоти» під час аналізу художнього твору.
  • Сторітелінг на вільному уроці: спостереження за народженням художньої думки в творі учителя.
  • Як аналізувати сюрреалістичний твір (В. Голобородько «Сільська школа»).
  • Метод проектів як практичне втілення особистісно зорієнтованої форми навчання.
  1. СТАСЮК СВІТЛАНА, учитель вищої категорії, учитель-методист української мови та літератури Рівненської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 8; член творчої лабораторії під керівництвом А. М. Фасолі при РОІППО:
  • Особистісно зорієнтоване навчання: цілевизначення, планування, організація.
  • Особистісно зорієнтоване навчання: робота з «папками успіху».
  • Особистісно зорієнтоване навчання: компетентнісно зорієнтовані завдання.
  1. ПАЩУК НАДІЯ, методист інформаційно-методичного центру освіти відділу освіти Червоноградської міської ради, учитель-методист української мови та літератури:
  • Структура уроку за технологією ОЗОН та види діяльності з учнями на різних етапах уроку.
  • Прийоми роботи над текстом художнього твору: використання елементів біоадекватних технологій.
  1. КОНДРАТЕЦЬ ІННА, кандидат педагогічних наук, старший викладач Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; співорганізатор Всеукраїнського фестивалю «Мій особистісно зорієнтований урок».
  • Риторична компетентність педагога.
  • Рефлексія на особистісно зорієнтованих уроках.