Використання педагогіки партнерства як ключового компоненту формули НУШ у роботі педагогів

10 жовтня 2019 року в  Новояворівській  ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 для учасників творчої групи заступників директорів проведено заняття «Використання педагогіки партнерства як ключового компоненту формули НУШ у роботі педагогів».

Методист методичного кабінету Галина Каліцінська наголосила на тому, що педагогіка партнерства – напрям педагогічного мислення й практичної діяльності, спрямований на демократизацію й гуманізацію освітнього процесу. В умовах педагогіки партнерства змінюється роль учителя. Насамперед він керує діяльністю учнів, але його роль як керівника освітнього процесу не обмежується поясненням нового навчального матеріалу.

Педагоги проаналізували основні складові побудови гуманних відносин із школярами, навчались описувати позитивні риси характеру, «теплі почуття та дотики», перетворювали негативне зауваження на позитивне  та   отримали практичні поради щодо реалізації педагогіки співробітництва в освітньому процесі.