УКРАЇНА
ЯВОРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ
м.Яворів
27 . 09. 2019 №02-02/244
Про проведення районного конкурсу
«Запроси фізику до себе…»
в межах проекту «Платформи ідей
Нової української школи»
(серед учнів 9-их класів)
На пропозицію Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та наказу департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 23.08.2019 року № 07-01/309 «Про проведення обласного конкурсу «Запроси фізику до себе…» у межах проекту «Платформи ідей Нової української школи», з метою професійного розвитку педагогічних працівників, формування у школярів морально-естетичних цінностей та екологічної культури шляхом залучення їх до експериментально-дослідницької роботи, розвитку позитивного ставлення до навколишнього світу, створення передумов для формування ключових компетенцій (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікативних тощо) та стимулювання в учнів природної допитливості і творчого потенціалу
НАКАЗУЮ:
- Провести 11 грудня 2019 року районний конкурс «Запроси фізику до себе…» в межах проекту «Платформи ідей Нової української школи» серед 9-их класів (далі-Конкурс).
- Керівникам ЗЗСО району :
- забезпечити проведення Конкурсу.
- до 09 грудня 2019 року подати у методичний кабінет(методист Романик Г.В.) відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації заявки на участь у Конкурсі .
- Затвердити склад оргкомітету та журі районного Конкурсу (додаток 1,2).
- Районному методичному кабінетові (методисту Романик Г.В.):
- забезпечити проведення 11 грудня 2019 року районного етапу Конкурсу серед ЗЗСО району в опорному закладі «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка».
- до 27 грудня 2019 року подати у Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» інформацію про підсумки районного етапу Конкурсу та заявки на участь у обласному етапі.
- Забезпечити участь в обласному етапі конкурсу «Запроси фізику до себе…» в межах проекту «Платформи ідей Нової української школи» учнів загальноосвітніх навчальних закладів – переможців районних конкурсів.
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на завідувача методкабінету Фірчук О.М.
Начальник В. Байда
Завідувач методичного кабінету О. Фірчук
Головний спеціаліст відділу освіти І. Резолюта
Юрисконсульт І. Цидуляк
Методист методичного кабінету Г. Романик
Додаток 1
до наказу відділу освіти
Яворівської РДА
від 27. 09. 2019 №02-02/244
Склад оргкомітету районного конкурсу «Запроси фізику до себе…» в межах проекту «Платформи ідей Нової української школи» серед 9-их класів
- Романів І. В., учитель опорного закладу «Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1».
- Бокоч О. Н., учитель опорного закладу «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка».
- Прихід О. Я, учитель Салашівської ЗОШ І-ІІ ступенів.
- Гричан Я. В., учитель Краковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Романа Шухевича.
- Марущак Г. О., учитель Кам’янобрідської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Андрусіва.
- Фірцович П. Я. , учитель Смолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Завідувач методичного кабінету О. Фірчук
Додаток 2
до наказу відділу освіти
Яворівської РДА
від 27. 09. 2019 № 02-02/244
Склад журі районного конкурсу «Запроси фізику до себе…» в межах проекту «Платформи ідей Нової української школи» серед 9-их класів
- Моржин Н . Р., учитель Яворівської гімназії імені Осипа Маковея.
- Тераз Л.Б., учитель Яворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
- Ведута О. В., учитель Новояворівського НВК « ЗОШ ІІ ступеня-ліцей».
- Антонишин Л. М., учитель Нагачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
- Флис Г. А., учитель Новояворіської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
- Ларкіна Л. І., учитель опорного закладу «Івано-Франківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка».
- Глова У. М. , методист методичного кабінету відділу освіти Яворівської РДА.
- Романик Г. В., методист методичного кабінету відділу освіти Яворівської РДА, голова журі.
Завідувач методичного кабінету О. Фірчук
Умови проведення обласного конкурсу
«Запроси фізику до себе …» у межах проєкту
«Платформи ідей Нової української школи»
І. Загальні положення.
1.1. Мета і головні завдання конкурсу.
1.1.1. Мета:
- сприяти безперервному професійному розвитку педагогічних працівників;
- створити передумови для формування важливих життєвих компетентностей учнів;
- формувати у школярів морально-естетичні цінності та екологічну культуру шляхом залучення їх до експериментально-дослідницької роботи;
- розвивати позитивне ставлення до навколишнього світу,
- стимулювати в учнів природну допитливість і творчий потенціал.
1.1.2. Завдання:
- поглибити інтерес до вивчення фізики;
- вивчити взаємозв`язок між законами фізики та навколишнім світом;
- удосконалити вміння та навички школярів шляхом залучення їх до навчання через власні дослідження та навчання дітей молодшого шкільного віку («Навчаючи учись»);
- формувати зацікавленість фізикою у дітей молодшого шкільного віку;
- створити умови для творчої самореалізації учнів;
- сприяти використанню інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час підготовки та презентації творчих робіт;
- ефективно співпрацювати з вчителями-предметниками, молодшими школярами та членами своєї команди.
1.2. Організатори конкурсу:
- Департамент освіти і науки Львівської облдержадміністрації.
- Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
- Львівський національний університет імені Івана Франка, фізичний факультет.
ІІ. Проведення конкурсу
2.1. І етап Конкурсу проводиться у грудні 2019 року в адміністративних одиницях області: містах обласного значення, районах, об‘єднаних територіальних громадах.
2.2. Умови проведення І етапу конкурсу визначають місцеві органи управління освітою.
Завдання для учасників І етапу конкурсу
- Для роботи пропонується тема «Сонце – джерело енергії на Землі» з курсу природознавства для 3-го класу.
- Учні 9-х класів допомагають вчителю початкових класів провести один з елементів уроків («Що таке енергія?», «Як зберегти тепло у будинку?» або «Як потрібно економити електроенергію?»), опираючись на здобуті знання на уроках фізики, власні дослідження, дотримуючись принципів доступності, цікавості, креативності та принципу «Навчаючи учись».
- Проводиться оцінка співпраці з вчителем початкових класів та класом, а також оцінка уроку учнями 3-го класу.
- Результат роботи представляється на І етапі конкурсу з допомогою відеоролика.
2.2. Проведення ІІ етапу конкурсу
- ІІ етап (обласний) конкурсу буде здійснюватися у два тури (заочний та очний).
- Під час першого (заочного) туру ІІ етапу конкурсу (15.01.2020 р.) члени журі вивчають і оцінюють роботи за критеріями, поданими у додатку 6 до цього наказу та визначають учасників ІІ туру ІІ етапу конкурсу.
- ІІ (очний) тур відбуватиметься у форматі Платформ ідей
(29.01.2019 р., Львівський національний університет ім. І. Франка (фізичний факультет, вул. Кирила і Мефодія, 8):
– Платформа №1 «Навчаючи учись»
– Платформа №2 «Експериментуємо з енергією»
– Платформа №3 «Відкрий скриньку Пандори»
2.2. Учасники конкурсу
- У конкурсі беруть участь учні 9-х класів закладів загальної середньої освіти та їх учителі-координатори.
- Команда складається з 5 учасників: на І етапі роботу представляють два учасники команди, у ІІ етапі участь бере вся команда.
2.3. Вимоги до творчих робіт
- Роботи повинні відповідати темі «Сонце – джерело енергії на Землі» навчальної програми з природознавства для 3-го класу.
- Роботи подаються: у друкованому вигляді – анкета учасника, на електронному носії – відеоролик.
- Тривалість відеоролика не повинна перевищувати 5 хв.
- Час представлення роботи – до 7 хв.
- Кількість робіт від адміністративної одиниці (району, міста, ОТГ) – 1.
- Усі роботи подаються із заявкою на участь у конкурсі до 27 грудня 2019 року у ЛОІППО.
- Заявка та роботи, отримані після вказаної дати, до участі в конкурсі не будуть допущені.
- Роботи, що не відповідають вимогам конкурсу та не мають належної супровідної документації, не розглядатимуться.
ІІІ. Оргкомітет і журі конкурсу
3.1. Оргкомітет конкурсу
- проводить організаційну роботу з підготовки і проведення конкурсу;
- приймає заявки на участь у конкурсі.
3.2. Журі конкурсу:
- здійснює аналіз презентаційних матеріалів;
- визначає кращі творчі роботи;
- рекомендує до нагородження дипломами переможців конкурсу та грамотами чи подяками вчителів-координаторів.
- IV. Нагородження переможців конкурсу
4.1. Переможці ІІ етапу конкурсу визначаються відповідним оргкомітетом на основі рекомендацій журі і затверджуються наказом Департаменту освіти і науки.
4.2. Переможці конкурсу нагороджуються дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів у кількості, яка не перевищує 50% числа учасників з орієнтовним розподілом кількості дипломів у співвідношенні 1:2:3.
4.3. Учителі-координатори, учні яких стали переможцями ІІ етапу конкурсу, нагороджуються грамотами Департаменту.
4.3. Учителям-координаторам, учні яких стали учасниками ІІ етапу конкурсу, оголошується подяка Департаменту.
Заявка
на участь у ІІ етапі обласного конкурсу
«Запроси фізику до себе …»
у межах проєкту
«Платформи ідей Нової української школи»
№
з/п |
Назва роботи | Прізвище та ім’я конкурсантів (повністю) | Назва навчального закладу,
де навчаються конкурсанти (повністю) |
Прізвище, ім’я, по батькові
вчителя-координатора робочої групи (повністю) |
1 |