Особливості впровадження наскрізних змістових ліній в освітній процес з фізики

З метою вдосконалення професійної майстерності, підвищення рівня загальної дидактичної та методичної підготовки педагогів 26 лютого 2020 року на базі Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (директор  Вань Г. Н.) відбулося засідання районної Школи педагогічної майстерності вчителів фізики. Тема методичного заходу : «Особливості впровадження наскрізних змістових ліній в освітній процес з фізики».

Під час інформаційного блоку методист методичного кабінету  Г. В. Романик повідомила мету і план засідання, зазначила, що необхідною умовою успішної реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти є підвищення рівня професійної компетентності педагогів. Учителі об’єдналися  у чотири групи, кожна з яких мала назву однієї з наскрізних змістових ліній: «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». Результатом роботи учителів стала презентація ситуативних вправ, що сприяють  реалізації змістових ліній на уроках фізики.

У рамках заходу було проведено інтегрований урок біологія-фізика у 7 класі (учителі Флис Г. А., учитель фізики, та Бонішко Д. С., учитель біології).   Педагоги  застосували  ефективні форми, методи і прийоми  для розвитку позитивної мотивації, допитливості та спостережливості школярів (виконання експериментальних завдань, фронтальний експеримент, евристична  бесіда, обговорення проблемної ситуації та інші).