Вимушене навчання на відстані поставило вчителів перед непростими викликами: як організувати освітній процес в умовах карантину, які онлайн-ресурси та інструменти комунікації використовувати, як ними послуговуватись, щоб не втратити звичної ефективності… І, що важливо, як (в режимі дедлайну) опанувати онлайн-платформи для власного дистанційного навчання та навчання учнів.
Саме про особливості та складнощі дистанційної освіти йшлося під час відеосесій з учителями зарубіжної літератури, що проводились 9 та 13 квітня 2020 року у контексті курсів підвищення кваліфікації.
В режимі реального часу педагогам представлено короткий огляд онлайн-сервісів, які можна застосовувати для дистанційного навчання, покрокові інструкції щодо планування та проведення відеоуроків на платформі Zoom, ознайомлено з одним із найкорисніших додатків для роботи з дітьми –«Google Classroom».
Для зручності спілкування та організації онлайн-зустрічей створено вайберспільноту учителів зарубіжної літератури «Слухачі курсів», де розміщено методичні матеріали, інструкції, завдання для самостійної роботи.
Шановні колеги, розглядаймо дистанційне підвищення кваліфікації як нову можливість для того, щоб зібратися разом в онлайн-режимі (без жодної загрози для здоров’я) та здобути нові знання, обмінятися досвідом, ідеями, пропозиціями.
Оксана Майхер, методист методичного кабінету