Академічна доброчесність: нова академічна культура

Питання забезпечення академічної доброчесності останнім часом привертають підвищену увагу науковців та освітян у всьому світі. Розвиток сучасних технологій не лише значно розширює можливості для досліджень у всіх сферах, але й збільшив можливості для плагіату, фабрикації, фальсифікації, інших порушень академічної етики. Тому й темою одного із модулів програми курсів підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов було вибрано «Академічна доброчесність: нова академічна культура». Заняття із даної теми відбулося 14 травня за допомогою сервісу ZOOM, на яке було запрошено  Богдана Станька, методиста методичного кабінету відділу освіти. Педагогів було ознайомлено із чинним законодавством щодо моральної та матеріальної відповідальності за порушення академічної доброчесності, розкрито такі поняття як чесність, довіра, повага, справедливість, академічний плагіат, списування, хабарництво, кодекс честі, обговорено роль вчителя, керівників закладу та батьків. Цікавими були результати анкетування учнів ЗЗСО району щодо причин списування та  використання недоброчесних практик в освітньому процесі.
Висловлюю вдячність Богдану Мироновичу від себе  та слухачів курсів підвищення кваліфікації  за цікаву і корисну співпрацю.

Лідія Щудлюк