І кожен фініш – це, по суті, старт….27, 28, 29 травня 2020 року дистанційно онлайн на платформі Zoom в рамках курсів підвищення кваліфікації при методичному кабінеті згідно з програмою відбулися підсумкові онлайн – конференції «Презентації добрих практик», у яких взяли участь 139 вихователів закладів дошкільної освіти району, які провела методист методичного кабінету Оксана Голубець. Важливим у кожній роботі є підбиття підсумків, результативності та будування планів на майбутнє. Такими були підсумкові конференції педагогів-дошкільників, на яких панувала атмосфера творчості, доброзичливості та партнерства. Вихователі мали змогу продемонструвати навички роботи з екраном на платформі Zoom під час презентування власних творчих «Презентацій добрих практик», поділитися здобутими знаннями на практиці щодо створення власних віртуальних інтерактивних дошок Padlet та розказати про їх ефективність у роботі з батьками вихованців, проаналізувати свої очікування від курсів та у творчих вправах «Валіза, корзина, м’ясорубка» підсумувати результати. Педагоги емоційно та щиро ділилися своїми враженнями, говорили про великі «валізи набутих знань», про нові інноваційні технології та методи, які ще потребують осмислення та додаткових вмінь та навичок, щоб ефективно впроваджувати їх у роботі з дошкільниками та про «корзину» у яку б хотіли викинути не завжди добрий інтернет, застарілі ґаджети та невпевненість у власних силах. Щиро дякую за творчу співпрацю, партнерство та цікаво проведені онлайн-семінари спікерам: Ілоні Ференц, вихователю-методисту ДНЗ №9 м. Новояворівська, Олександрі Либі, вихователю-методисту ДНЗ №1 м. Новояворівська, Наталії Сарнецькій, вихователю-методисту ДНЗ №1 м. Яворова та практичним психологам Любові Пристайко, ДНЗ №7 м. Новояворівська та Світлані Худик, ДНЗ №9 м. Новояворівська. Сердечно дякую старостам груп: Тетяні Флис, Галині Майбук, Оксані Тимчині, Валентині Пашко та Світлані Шиналь за допомогу в організаційних моментах та ефективну співпрацю і всім слухачам курсів за море позитивних емоцій та щирі побажання.