Основні підходи та орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів 3  класів

Основні підходи та орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх  класів, які навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти, обговорили заступники директорів ЗЗСО Яворівського району 13 жовтня 2020 року під час онлайн-конференції за участі кандидатки педагогічних наук, доцентки, завідувачки кабінету моніторингу КЗ ЛОР «Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти» Марії Барни, директорки Центру професійного розвитку педагогічних працівників Яворівської районної ради Львівської області Ольги Фірчук, консультантів Центру Уляни Глови та Ірини Кондрацької.

Учасники ґрунтовно проаналізували методичні рекомендації щодо оцінювання навчання учнів 3 класів Нової української школи, затверджені наказом МОН України від 16.09.2020 № 1146, обговорили важливість застосування формувального та підсумкового оцінювання, роль Критеріїв оцінювання, які, до речі, визначаються вчителем.

Марія Барна надала роз’яснення та цінні рекомендації щодо того, як відобразити результати формувального оцінювання в оцінних судженнях учителя, класних журналах, свідоцтвах досягнень, визначити рівень сформованості умінь школярів на основі педагогічних спостережень та аналізу їхніх портфоліо, якими є особливості оцінювання навчальних предметів.

Педагогічна спільнота Яворівщини дякує Марії Михайлівні за методичні матеріали щодо оцінювання результатів навчання з математики, завдання для діагностичних робіт з математики, зміст яких розроблено з урахуванням компетентнісного підходу.