16 листопада 2020

Онлайн-студії учителів зарубіжної літератури ЗЗСО Яворівського району – це спільнота педагогів, відкритих до обміну досвідом та інновацій. Питання організації уроку зарубіжної літератури в системі дистанційної та змішаної моделі навчання, яке розглядалося на занятті 16.11.2020, передбачало ознайомлення з новимположенням про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 8 вересня 2020 року № 1115, види, основні особливості,переваги та недоліки дистанційної та змішаної моделі навчання.

Обговорення того, наскільки дієвим є використанняміксуonline та offline навчаннянавело на думку, щозалежить це насампередвід інструментарію, яким послуговується вчитель, можливостей для додаткової мотивації учнів, чітких настанов педагога щодо самостійної навігації та пошуку матеріалу в межах теми. Проте зазначимо, що найважливішою умовою швидкогоінтегрування у процес змішаного чи дистанційного навчання є готовність педагогів до активноїонлайн-комунікації, використання освітніх платформ та вебресурсів, одним з який єсервіс дидактичних вправ LearningApps.

Досвідом використання цього інтернет-сервісу поділилася Наталія Яремчук, учитель зарубіжної літератури Старицької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Юрія Костіва.Зручний у користуванні, мультимедійновізуалізованийКонструктор Learningapps дозволяєстворювати власні інтерактивні вправи,використовувати готові розробки завдань,  надає можливість отримання коду для їх розміщення на сторінках сайтів, блогів, шкільних освітніх середовищ.Якщо ж створитикласи у цьому сервісі, можнавідслідковувати виконання завдань учнями, побачити прогрес своїх учнів. Окрім цього, ігровий формат урізноманітнює освітню діяльність, активізує роботу учнів, які захоплюються процесом і вчаться простіше.

 

                                      Оксана Майхер, консультант ЦПРПП