Сторітелінг (storytelling) – мистецтво захопливих розповідей
Що таке сторітелінг, чому саме цю технологію вважають однією з найцікавіших та найпродуктивніших інноваційних технологій, як застосувати сторітелінгна уроці зарубіжної літератури і до чого тут візуальний фон та графічний контент –відповіді на ці питання отримали сьогодні учасники онлайн-студій учителів зарубіжної літератури, організовані консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Яворівської районної ради Оксаною Майхер та старшим викладачем кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної освіти Людмилою Ковальовою.
Сторітелінг (storytelling) – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. У перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати. Отже, сторітелінг – це розповідь історій.
Чи можна зацікавити сучасних дітей предметом чи новою темою, просто розповідаючи історії?
Людмила Леонідівна Ковальова – автор спецкурсу «Сторітелінг як ефективний метод формування комунікативної компетентності» – вважає, шо так.Для цього історії мають бути не просто цікаві, а й правильно побудовані. І тоді ви не тільки зможете зацікавити, а й мотивувати школярів до поглибленого занурення в тему, а через реалістичність, емоційність представленої розповіді, якісне візуальне оформлення – отримаєте максимальну залученість аудиторії до навчального процесу.
Розповідьспікерки про особливості та перевагивикористання технології сторітелінгу в освітньому процесі, його види і функції, структуру та варіанти сюжетів, алгоритм дій вчителя для створення власної історії, супроводжувані презентативним матеріалом та різноманітними прикладами історій, завданнями для учнів дуже зацікавили учасників відеоконференції і, сподіваємось, активно впроваджуватимуться на практиці.
Оскільки ми працюємо з дітьми нового покоління, у яких переважає кліпове мислення, і які багато часу проводятьу ґаджетах, реальне спілкування стає мистецтвом.Тут чудово підходить технологія «сторітелінгу» -невичерпне джерело натхнення тазахопливий інструмент інтерактивного навчання.
Тож спробуймо!
P.S.Щиро дякуємо Людмилі Леонідівні Ковальовій за професійний підхід до викладення теми, можливість глибокого ознайомлення з новою для нас технологією, корисні та практичні поради.
Оксана Майхер, консультант ЦПРПП