Кінцева мета режисури сучасного уроку – створення ситуації творчості вчителя і учнів. Такий підхід потребує від педагога нових ідей, розв’язання нових завдань, креативного й мобільного мислення.

Як перетворити розробку уроку на цікавий процес, розібратися у масиві методів і прийомів навчання, вправно спланувати і провести урок, використавши особистісно-професійні знання, показати власне бачення навчального матеріалу та ще й отримати задоволення від пошуку нових дидактичних прийомів?!

Добрим підґрунтям насамперед  для роздумів, аналізу, рефлексії з цього приводу слугували матеріали онлайн-семінарів «Урок від А до Я: Плануємо. Мотивуємо. Проводимо», які відбулися в контексті курсів підвищення кваліфікації учителів зарубіжної літератури та освітньої галузі «Мистецво» 25 та 29 березня 2021 року.

Педагогам запропоновано модель заняття, у структурі якого презентаційний матеріал про тенденції сучасної освіти, індивідуальну освітню траєкторію учня, складові усіх етапів уроку з цікавими ідеями, методами, техніками, алгоритмом дій вчителя у контексті співпраці вчителя і учня…, а також дискусійний блок, питання для роздумів, пропозиції для впровадження, моменти творчого пошуку «Мій план дій».

Маємо надію, що представлені педагогічні знахідки стануть орієнтиром до самовдосконалення та створення власних дидактичних прийомів.

 

Оксана Майхер, консультант ЦПР ПП