Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання

12 та 19 квітня 2021 року консультант КУ ЯМР ЦПРПП Оксана Флис провела чергові заняття, в рамках проведення курсів підвищення кваліфікації, для учителів хімії та біології, на яких педагоги розглянули поняття гейміфікації, пригадали класифікацію педагогічних ігор, обговорили як активізувати пізнавальну діяльность учнів на уроках хімії та біології засобами ігрових технологій. Уляна Глущенко, учитель хімії Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2, провела майстер-клас «Платформа Learning.apps. Створення власних навчальних ресурсів», продемонструвала і детальніше роз’яснила, як правильно зареєструватися на цій платформі, як створювати та редагувати цікаві завдання в ігровому форматі на різних шаблонах. LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Сервіс є додатком для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор LearningАpps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Курсанти отримали домашнє завдання створити в Інтернет-сервісі мультимедійні дидактичні вправи LearningApps.

       Оксана Флис, консультант ЦПРПП