«Діяльнісний підхід як реалізація компетентнісного потенціалу освітньої галузі»

У сучасних умовах інформаційного перенасичення та певного нівелювання «класичних» знань варто змінити модель «освіта як викладання на освіту як творення: співучасть у визначенні цілей та способів». Чільне місце у навчанні повинні зайняти форми внутрішньої праці учня. Учні мають бути зацікавлені в тому, щоб брати активну участь у навчанні, виявляти бажання досліджувати невідоме, розвивати свої здібності знаходити та опрацьовувати інформацію, отримувати знання, аналізувати і розв’язувати проблеми, спілкуватися та співпрацювати з іншими.

27 січня  2022 року відбулися онлайн-семінари  вчителів іноземних мов початкових шкіл, ЗЗСО І-ІІ та І-ІІІ ступенів Яворівського ТГ із теми «Діяльнісний підхід як реалізація компетентнісного потенціалу освітньої галузі». З педагогами обговорено поняття діяльнісного підходу у педагогіці
та дидактиці, принципи діяльнісного підходу, методи та технології навчання. Предметом розмови також було оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів та вибір модельних програм та підручників.

 

Консультант Лідія ЩУДЛЮК