Основним завданнями комунальної установи Яворівської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» у 2021-2022 н.р. було надання професійної допомоги педагогам та закладам освіти. Ця діяльність спрямовувалась на розв’язання професійних труднощів, удосконалення організації роботи, психологічну підтримку та консультування.
Колектив Центру зумів створити розвивальне професійне середовища, яке сприяло забезпеченню високого професійного розвитку кожного педагога зокрема, педагогічних колективів у цілому. Принцип колективу Центру в роботі з колегами – партнерство і тісна співпраця.
Оскільки кадровий потенціал відіграє провідну роль для надання допомоги у вирішенні проблем організації освітнього процесу в закладах освіти, то його підбір здійснюється на конкурсній основі. Аби забезпечити якісне надання послуг освітянам, в Центрі працюють директор, 14 консультантів різного фаху на неповну зайнятість, психолог.
Робота працівників «ЦПРПП» постійно вдосконалюється, зважаючи, у першу чергу, на запити та пропозиції педагогів громади, а також на розвиток освітньої галузі в Україні, її реформування.
У 2022 році КУ ЯМР «ЦПРПП» уклала меморандуми про співпрацю з управлінням Державної служби якості освіти у Львівській області (начальник управління Валентина Загрева), Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти (директор Лариса Середяк), договір про співпрацю з комунальним закладом ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (директор Павло Хобзей). Це дає можливість активно залучати працівників даних установ до проведення семінарів, тренінгів, конференцій, вебінарів та інших заходів, спонукає і розширює професійні можливості працівників нашої установи у пошуку та утвердженню таких форм роботи з підвищення кваліфікації педагогів, щоб максимально можна було врахувати їх запити і потреби та наблизити надання освітніх послуг до вчителя, проводити курси підвищення кваліфікації для педагогів громади із видачею сертифікатів КЗ ЛОР «ЛОІППО», консультуватися із проблем сучасного розвитку освіти, організації освітнього процесу, забезпечення якості освіти у закладах освіти; здійснення інформаційного забезпечення педагогів із питань формування та підтримки культури якості освіти, що базується на прозорості, інноваційності та партнерстві учасників освітнього процесу, з питань якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та технологій проведення і опрацювання результатів моніторингових досліджень, викладання навчальних дисциплін, управлінської діяльності. Звісно, що така співпраця Центру з вищеназваними установами та іншими суб’єктами, що провадять освітню діяльність, зокрема вищими навчальними закладами, значно підвищує рівень роботи консультантів, що, безперечно, впливає і на якість навчання учнів, оскільки реалізовується за схемою: консультант – педагог – учень.
З дати створення КУ ЯМР «ЦПРПП» успішно функціонує сайт, який забезпечує офіційну інформацію про комунальну установу в мережі «Інтернет», оперативне та об’єктивне інформування громадськості про діяльність, оприлюднює бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інформацію з питань професійного розвитку освітян, кращого педагогічного досвіду, нормативних документів про освіту. Також педагоги в онлайнрежимі мають змогу отримати необхідну інформацію через сторінку «Запитуєте – відповідаємо», скористатись методичними доробками колег. З часу відкриття сайту його відвідали близько 1 мільйона осіб.
Про діяльність КУ ЯМР «ЦПРПП» можна дізнатися зі сторінки Фейсбуку, до якої мають можливість приєднатися всі охочі. Станом на 30 червня 2022 року її вподобали 1632 особи.
Працівники Центру використовують у своїй роботі й інші інтернетресурси: блоги, padlet та jambord дошки, на яких розміщують інформацію з певного навчального предмета.
Центр працює за річним планом роботи, який складений з урахуванням цілей та завдань, викладених у стратегії розвитку. Тому з метою їх реалізації визначена система роботи працівників Центру. Колегіальні рішення щодо впровадження форм роботи з фахової, професійної підготовки педагогічних працівників, їх консультування приймає консультативна рада центру.
Упродовж минулого навчального року було організовано роботу професійних спільнот педагогічних працівників, які об’єдналися за спільними інтересами за родом їх професійної та фахової діяльності в методичні комісії, творчі групи, школи становлення новопризначеного фахівця. Для організації якісної роботи спільнот була проведена діагностика серед педагогічних працівників, яка забезпечила об’єктивну інформацію про потреби в підвищенні фахового і професійного рівня. Водночас враховано пропозиції освітян.
Працювали такі методичні комісії:
- керівників ЗЗСО,
- директорів та вихователів-методистів ЗДО,
- заступників директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи,
- заступників директорів ЗЗСО з виховної роботи,
- практичних психологів та соціальних педагогів,
- педагогів-організаторів,
- вихователів ЗДО,
- учителів 1-2 класів,
- учителів 3-4 класів,
- учителів української мови,
- учителів зарубіжної літератури,
- учителів іноземних мов,
- учителів історії,
- учителів правознавства,
- учителів математики,
- учителів хімії та біології,
- учителів фізики,
- учителів інформатики,
- учителів географії,
- учителів фізичної культури.
- учителів мистецтва, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва,
- учителів технологій,
- учителів основ християнської етики,
- шкільних бібліотекарів.
Перше засідання методичних комісій відбулося в серпні 2021 року у формі інформаційно-консультативних нарад, оскільки педагоги мали потребу обговорити проблеми організації освітнього процесу в 2021-2022 н.р., зокрема консультантами були надані методичні рекомендації щодо викладання навчальних дисциплін, ведення шкільної документації. Упродовж навчального року методичні комісії працювали відповідно до колегіально укладених планів роботи. Проведено семінари:
- для керівників ЗЗСО з питань методики самооцінювання діяльності ЗЗСО за чотирма напрямками, що визначені в Положенні про внутрішню систему забезпечення якості освіти, з питань оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-их класів (О.Фірчук),
- для заступників керівників закладів загальної середньої освіти з питань фахової та професійної підготовки вчителів 5 класів до впровадження з 2022 року Нової української школи, «Супервізія в діяльності регіонального супервізора», з питань дотримання вимог Національного стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації» до ведення ділової документації (О.Фірчук),
- для директорів та вихователів-методистів ЗДО «Алгоритм розбудови внутрішньої системи забезпечення освіти», «Розроблення стратегії розвитку закладу дошкільної освіти», «Створення Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти», «Методика самооцінювання управлінської діяльності» (О.Фірчук, О.Лазорко),,
- для вихователів закладів дошкільної освіти «Формування компетентностей особистості дитини дошкільного віку відповідно до вимог нової редакції Базового компонента дошкільної освіти», з питань здійснення освітньої діяльності у закладах дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану (О.Лазорко),
- для вчителів початкових класів «Особливості діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання», «Сучасні підходи, методики та технології навчання учнів предметів», «Цифрові технології та технології дистанційного навчання», «Формувальне та рівневе оцінювання як засіб утвердження особистості дитини» (1-2кл., 3-4кл.), «Використання онлайн ресурсів, додатків та інструментів під час дистанційного навчання» (У.Глова, І.Кондрацька),
- для вчителів української мови “Основні новації українського правопису. Впровадження фемінітивів у сучасну українську літературну мову”, “Вчимо випускників писати мотиваційний лист”(Л.Матвіїв),
- для вчителів іноземних мов, які навчають учнів 4 класу «Оцінювання результатів навчання учнів 1- 4 класів», для вчителів іноземних мов та географії ЗЗСО «Діяльнісний підхід як реалізація компетентнісного потенціалу освітньої галузі» (Л.Щудлюк),
- для вчителів математики «Візуалізація та структурування інформації за допомогою ментальних карт на уроках математики» (Л.Дутко),
- для учителів образотворчого мистецтва «Комплексний підхід до формування компетентності вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання» (Н.Дроф’як),
- вчителів мистецтва «Методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 5-х класах НУШ» (Н.Дроф’як),
- для вчителів хімії та біології «Підвищення професійної компетентності педагога – участь у педагогічних конкурсах, семінарах, конференціях» (О.Флис),
- для вчителів фізики «Готуємося до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти: наукові дослідження на уроках фізики» (Г.Романик),
- для вчителів інформатики «Самооцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу освіти як крок у підготовці до інституційного аудиту», «Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень» (О.Мельнічук),
- для вчителів правознавства та громадянської освіти з питань основних змін у трудовому законодавстві України (О.Лазорко),
- для педагогів-організаторів « Казкотерапія як один із методів виховання у початковій школі»; «Театральна педагогіка»; з питань самоврядування (О. Ковалик),
- для практичних психологів та соціальних педагогів, які працювали в Центрі психологічної підтримки при КУ ЯМР «ЦПРПП» « Робота Центру психологічної підтримки у період військових дій на території України» (І.Кунанець),
- для шкільних бібліотекарів «Стратегія розвитку читання на 2021-2025 роки. Читання як життєва стратегія. Створення QR кодів» за участі Я. Сокольської, завідувача відділу науково-консультативної та методичної роботи КЗ ЛОР ЛОНПБ (І.Меленчук).
Окрім методичних комісій, ефективно працювали творчі групи керівників закладів ЗЗСО, вчителів математики, історії, зарубіжної літератури, біології, основ здоров’я, географії, фізики, інформатики, мистецтва, образотворчого мистецтва, педагогів-організаторів, результатом роботи яких є розроблені циклограма наказів у ЗЗСО, порядок унормування сертифікатів з підвищення кваліфікації, методичні рекомендації, збірники контрольних робіт. Цими матеріалами можна скористатися кожному охочому, оскільки роботи розміщені на сайті центру на сторінці «Наші доробки».
Велику зацікавленість у членів методичної комісії учителів математики викликали такі мобільні форми роботи, як навчальні тренінги щодо впровадження Державного стандарту освіти за програмою «Творимо Нову українську школу разом!», де педагогів ознайомили з формами та методами формувального оцінювання, модельними програмами з математики для 5 класу. Учителям математики Яворівської громади було представлено навчально-методичне забезпеченням до цих модельних програм. Обговорено також нові підручники для 5 класу НУШ. Учителі математики взяли активну участь у вебінарі на тему «Математика: реалізація авторської концепції модельної навчальної програми в 5 класі НУШ». Це була цікава онлайн-зустріч з вчителем математики ТОВ «Приватний загальноосвітній навчальний заклад ІІІ ступеня «Ліцей «Міжнародний вимір » Олександром Істером, автором навчального посібника «Математика 5 клас», а також автором понад 300 підручників та посібників з математики для 5-11 класів. Під час «круглого столу» вчителів математики було ознайомлено з рекомендаціями, складеними Державною службою якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», щодо оцінювання учнів в умовах війни . Це проєкт «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) та команди підтримки реформ МОН. Також з вчителями було опрацьовано процедуру проведення національного мультипредметного тесту, обговорено демонстраційний варіант.
Результативною була зустріч учителів 3-4 кл. з Марією Барною (завідувачем кабінету впровадження НУШ КЗ ЛОР «ЛОІППО», доценткою), яка презентувала свої навчальні посібники «Розвиваємо математичну грамотність. Тематичні роботи з математики» для учнів 3 і 4 класів НУШ. Використання даних матеріалів допомогло вчителям формувати у дітей математичні вміння через практичні завдання та вправи, складені на фактах із конкретних життєвих ситуацій.
Заслуговують на увагу проведені для вчителів початкових класів обмін досвідом «Ранкові зустрічі як спосіб соціалізації учнів» (учителі 2 кл.), «Навчаємось граючись: цікавинки з використанням ігор на уроках під час дистанційного навчання» (учителі 3-4 кл.), практикум «Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. Вправи з LEGO для навчання та самооцінювання (учителі 1класу), міні – тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоцій-ного вигорання засобами арттехнік» ( голови методкомісій), панорама роздумів «Інноваційні технології : доцільність та практичне під час проведення дистанційних уроків (Я досліджую світ)» (учителі 1-4 кл.), зустріч «Формування професійної компетентності педагогів у контексті модернізації змісту освіти ( голо-ви методкомісій).
Для вчителів початкових класів Яворівської ПШ корисним для роботи був практичний семінар «Використання онлайн ресурсів, додатків та інструментів під час роботи на платформі «Workspace» (Г.Романик).
З метою раціонального та успішного вибору підручників для 5-6 класів для вчителів історії було залучено до онлайн-презентації підручників для 5 класів НУШ від автора Ірини Васильків, вчителя-методиста, старшого викладача кафедри суспільствознавчої освіти ЛОІППО, авторки модельної програми «Досліджуємо історію та суспільство 5-6 класи (інтегрований курс).
Модельні програми та підручники для 5-6 класів НУШ стали предметом жвавої дискусії під час круглого столу вчителів інформатики.
Пізнавальними були екскурсії шкільних бібліотекарів, учителів технологій в Новояворівський краєзнавчий музей, участь у майстер-класах з виготовлення яворівських виробів. Це розширило світогляд педагогів, сформувало в них бачення правильного застосування краєзнавчих матеріалів у роботі з учнями.
Нетрадиційно та ефективно було проведено для педагогів-організаторів конференцію «Екологічне виховання і екологія душі» та лекцію-практикум «Емоційне вигорання вчителя. Шляхи попередження».
«Достукатися, розрухати, й бути на одній хвилі». Під таким гаслом пройшла зустріч вчителів фізичної культури ЗЗСО Яворівської ТГ в режимі онлайн з вчителем фізичної культури Козівського закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів “Українська гімназія ім. В. Герети” Козівської селищної ради Тернопільської області», переможцем у номінації “Найкращий вчитель фізичної культури 2021” за версією Global Teacher Prize Ukraine Юрків О.Р.
В умовах воєнного стану в Україні постала проблема надання якісних послуг здобувачам освіти через форми дистанційного навчання. Для педагогів ЗЗСО нашої громади це не було гострим викликом, оскільки КУ ЯМР «ЦПРПП» впродовж останніх чотирьох років прикладає багато зусиль для впровадженням дистанційної освіти. Навчання для освітян проводиться у формі семінарів, вебінарів, тренінгів, індивідуальних та групових консультацій. Кожен педагог може замовити таку послугу у зручний для нього час. 36 ЗЗСО нашої громади працюють на платформі «Workspace» («Meet», «Classroom»), 1 ЗЗСО – на платформі «PROSVITA – Education Platform», 13 ЗДО – на платформі «ClassDojo». Усі колективи для проведення нарад, методичних заходів, батьківських зібрань використовують також платформу «Zoom». Працівники Центру удосконалюють навички роботи педагогів в додатках Гугл, аби підвищити ефективність проведення уроків, раціонально використовувати час упродовж організації освітнього процесу. Особливо актуально це при проведенні самооцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Помічними в роботі вчителям є дошки «Padlet», «Jamboard», онлайнсервіс «LearningApps» та інші.
З метою оперативного вирішення проблем, що виникають у роботі, розв’язання складних ситуацій в педагогічній практиці, працівниками Центру проводилися інформаційно-консультативні наради, групові та індивідуальні консультації.
Упродовж 2021-2022 н.р. Центр надавав психологічну підтримку педагогічним працівникам та здійснював інформаційно-консультативний супровід роботи психологів та соціальних педагогів закладів освіти Яворівської ТГ (І.Кунанець). Зокрема, було проведено засідання школи молодих психологів та соціальних педагогів «Надання першої психологічної допомоги. Алгоритм дій»; вебінар « Психологічна допомога постраждалим під час роботи з травмою та горем», онлайн-нараду «Первинна психологічна допомога під час війни : правила та принципи роботи психологічної служби із дітьми шкільного віку», інформаційно-консультативні наради «Організація здачі аналітичної довідки у новому форматі», «Нормативно-правове забезпечення працівників психологічної служби (документація, оформлення документації, нормативно-правові документи)»; онлайн-діагностику «Психологічні аспекти організації педагогічної діяльності».
Працівники психологічної служби активно брали участь в онлайн-семінарах, тренінгах, вебінарах, запропонованих Інститутом модернізації змісту освіти, Департаментом освіти і науки ЛОДА, КЗ ЛОР ЛОІППО, Uniсef Україна, Прикарпатським національним університетом ім. В.Стефаника, Наталією Саблиною, Ла Страда Україна, Освітнім центром Верховної Ради України, Державною службою якості освіти у Львівській області.
При Центр професійного розвитку педагогічних працівників створено Центр психологічної підтримки для внутрішньо переміщених осіб, який складається із 4 осередків, що працюють у пунктах обігріву Яворівської територіальної громади. Практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти надавали з березня по червень 2022 року необхідну моральну та психологічну підтримку особам, які перебували у даних пунктах обігріву. Для такої роботи було залучено 71 працівник психологічної служби. Осередки працювали не тільки очно, а й через гарячі лінії, номери яких є доступними для всіх, кому потрібна така допомога. Педагоги, перебуваючи в даних пунктах, виконували й іншу волонтерську роботу. Працівниками психологічної служби надано понад 1500 кваліфікованих консультацій людям, які були вимушено переселеними. Крім цього, профілактична та розвивальна роботи проводились із дітьми ВПО (виготовлення голубів миру, колажів « Моя Україна», писанок, створення стрічок-оберегів для захисників, ігри на свіжому повітрі, написання листів захисникам України). З дітьми дошкільного віку систематично проводились методики арт, казко та пісочної терапій. Для зручності отримання інформації людям, що потребують психологічної та моральної підтримки, було створено Instagram сторінку та QR код для швидкого переходу на неї. ВПО мають можливість швидко отримати інформацію про пункти обігріву, телефони довіри, допомогу в поданні документів у ЦНАП та військкомат. На сторінці в соціальній мережі Instagram розміщена інформація не лише для ВПО, а й для працівників психологічної служби ( «Як допомогти собі під час нервового зриву?», « Як підвищити свою стресостійкість та психологічну пружність?», « Як потрібно слухати, щоб підтримати?», « Що робити, коли людина пережила втрату?», « Ігри з фломастером, соленим тістом, крейдою, баночками, для сором’язливих дітей, колажування», «Способи боротьби зі стресом», «Як допомогти собі зняти надмірну тривогу?»). Кожного місяця з учасниками Центру психологічної підтримки проводилась онлайн-нарада в Zoom, на якій обговорювались поточні питання щодо роботи в пунктах обігріву, проводилось коригування графіку чергувань.
Одне із завдань Центру – проведення супервізії. У 2021-2022 н.р. таку діяльність здійснювали 5 працівників (О.Фірчук, О.Лазорко, У.Глова, І.Кондрацька, Г. Романик), які пройшли відповідне навчання і отримали сертифікати супервізора. Дані послуги були надані 200 вчителям початкових класів на листи-запити адміністрацій ЗЗСО Яворівської ТГ. При здійсненні такої діяльності супервізори керувалися нормативними документами МОН (Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції “Нова українська школа”, наказ МОН від 04.03.2020 р. №346 “Про внесення змін до Програми проведення супервізії”, Наказ МОН від 18.10.2019 № 1313 “Деякі питання організації та проведення супервізії”). Робота була спрямована на подолання професійних труднощів, аналіз недоліків та удосконалення організації роботи.
У першу чергу супервізори ознайомилися з результатами самооцінювання учителів (на основі анкетування), опрацювали проблеми, які визначили педагоги ЗЗСО для вирішення: відстеження індивідуального поступу учнів, забезпечення зворотного зв’язку, співпраця з батьками, використання різноманітних форм оцінювання роботи учнів, освітнє середовище.
Наступний крок у діяльності супервізорів Яворівської ТГ – надання вчителям 1-4 класів НУШ дієвої педагогічної підтримки. Це було спостереження за діяльністю учителів, визначення форм роботи, які є най-ефективнішими для досягнення максимального результату, складання плану професійного розвитку.
Третій етап – це розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі, через обговорення в групі кращих практик, труднощів, пошук шляхів їх вирішення, а також можливостей для подальшого розвитку. Результат обговорення – це план реалізації проблеми, окресленої учителями НУШ кожного ЗЗСО .
Супервізійна сесія 2021 року, яка проходила з жовтня по грудень, допомогла педагогам зрозуміти, що справді супервізія – це не контроль, а допомога, допомога в реалізації завдань НУШ, допомога в подоланні труднощів, допомога у зміцненні позитивної самооцінки, допомога у створенні індивідуальної траєкторії професійного зростання.
Упродовж минулого навчального року працівниками Центру проводилася робота з підготовки педагогів до роботи з вересня 2022 року в 5-их класах Нової української школи. У вересні 2021 року працівники Центру (О. Ковалик, Л. Щудлюк, І. Меленчук, Г. Романик, О. Мельнічук, О. Фірчук, О. Флис, Л. Дутко ) навчалися при КЗ ЛОР «ЛОІППО» як регіональні тренери для навчання вчителів з впровадження Державного стандарту освіти за програмою “Творимо Нову українську школу разом!”. Консультанти-тренери з 25 по 29 жовтня 2021 року провели очні навчання для шкільних команд ЗЗСО Яворівської ТГ щодо реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти. Протягом трьох начальних днів були проведені цікаві, інформативні заняття для слухачів, результатом яких стала відповідна підготовка з актуальних питань організації освітнього процесу НУШ та належна педагогічна підтримка. Учасники в групах виконували різноманітні завдання, вправи, визначали відмінності традиційної школи та НУШ. Складали плани впровадження різних компонентів НУШ в освітній процес на місцях. Також розглянули модулі створення освітніх програм та оцінювання в НУШ.
З ініціативи КЗ ЛОР «ЛОІППО» тренерами О.Фірчук та О.Флис в травні-червні 2022 року для директорів ЗЗСО та їх заступників з навчально-виховної роботи були проведені курси з питань складання освітніх програм для 5-6 класів НУШ.
Відповідно до угоди між КУ ЯМР «ЦПРПП» та комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» у травні-червні 2022 року було організовано курси підвищення кваліфікації для педагогів-організаторів, учителів початкових класів, української мови, іноземних мов, історії, зарубіжної літератури, мистецтва, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва, шкільних бібліотекарів за програми, які розроблені працівниками Центру та затверджені науково-методичною радою КЗ ЛОР «ЛОІППО». Оскільки тематика курсів була спрямована на вивчення алгоритму діяльності вчителів в процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, то ми отримали висококваліфіковану допомогу від начальника управління ДСЯО у Львівській області В.Загреви та працівників даної служби. Зокрема, співавторами розроблених програм та викладачами окремих модулів були заступник начальника відділу інституційного аудиту Андрій Хамик та начальник відділу роботи з експертами Анжела Стефанишин.
Оскільки пункт 6 нормативного документа «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (далі – Порядок), що був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 300, зі змінами, внесеними 27 грудня 2019 року постановою Уряду № 1133» дозволяє участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах рішенням педагогічної ради зараховувати педагогам як підвищення кваліфікації, працівниками Центру розроблені програми семінарів, вебінарів, тренінгів, які затверджені консультативною радою та опубліковані на сайті Центру. Педагоги закладів освіти надсилають прохання про участь в таких заходах. На запити педагогічних працівників у 2021-2022 н.р. були проведені тренінги для педагогів закладів дошкільної освіти «Організація дистанційного навчання в освітньому процесі закладу дошкільної освіти Платформа Сlass Dojo» (О.Мельнічук), «Інноваційні методики освітньої роботи ЗДО» (О.Лазорко), семінар «Формування компетентностей особистості дитини дошкільного віку відповідно до вимог нової редакції Базового компонента дошкільної освіти» (О.Лазорко), семінари-тренінги «Формування предметно-методичної компетентності педагога» (Л. Щудлюк), «Формування громадянської компетентністі учнів» (І.Меленчук), «Розвиток професійних компетентностей музичного керівника через застосування інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій» (Н.Дроф’як), «Нові сучасні ролі вчителя в індивідуальній освітній траєкторії учня (тьютор, модератор, коуч, фасилітатор) (Г.Романик), тренінги «Організація інклюзивного середовища в ЗДО» (І.Кунанець), «Організація інклюзивного середовища в ЗЗСО» (І.Кунанець), «Цифрові інструменти вивчення природничих дисциплін в школі» (Г.Романик).
Оскільки Статутом КУ ЯМР «ЦПРПП» визначено, що Центр може надавати платні освітні та інші послуги в порядку, визначеному законодавством, то в 2021-2022 н.р. освітні послуги були надані педагогам ЗЗСО і ЗДО інших територіальних громад на суму 6053 грн.71 коп. Також Центр за договором з відділом освіти Яворівської ТГ освоїв кошти освітньої субвенції з підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Яворівської ТГ на суму 370 464 грн.99 коп. Таку можливість КУ ЯМР «ЦПРПП» отримав, бо має укладену угоду про підвищення кваліфікації з КЗ ЛОР «ЛОІППО». Таким чином, було видано 383 сертифікати КУ ЯМР «ЦПРПП» про проходження 12-годинних, 16-годинних семінарів, тренінгів, 864 спільні сертифікати КУ ЯМР «ЦПРПП» і КЗ ЛОР «ЛОІППО» про проходження 16-годинних та 30-годинних курсів підвищення кваліфікації.
Діяльність Центру не була б успішною без глибокого розуміння освітянських проблем з боку засновника – Яворівської міської ради. Яворівський міський голова І.Грабовський, його заступники К.Михасяк, В.Денега, начальник відділу освіти В.Байда, його заступник Б. Станько, голови депутатських комісій Я.Кобиця, М.Ковалик, депутати Яворівської міської ради надають посильну підтримку діяльності КУ ЯМР «ЦПРПП», забезпечують належні умови для роботи.
Працівники КУ ЯМР «ЦПРПП» у новому 2022-2023 н.р. першочергово будуть здійснювати інформаційно-консультативну підтримку впровадження НУШ в 5-их класах основної школи, надавати допомогу вчителям для забезпечення якісної освіти її здобувачам, підвищувати фаховий та професійний рівень педагогічних працівників закладів освіти Яворівської ТГ, координувати роботу педагогічних спільнот, впроваджувати нові ефективні форми роботи з учителями, поповнювати базу даних програм підвищення кваліфікації через сайт Центру, узагальнювати та поширювати інформацію з професійного розвитку педагогічних працівників, надавати психологічну підтримку освітянам, проводити індивідуальні та групові консультації, супервізійну діяльність.
Особливою зміною є роль консультанта як тьютора, який здійснює навчання педагогів у дистанційному режимі, забезпечуючи рефлексію перспектив професійного розвитку педагогів.
Важливе залучення коштів та ресурсів на професійні проєкти.