7 грудня відбувся семінар «Позакласний захід як один із інструментів формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання фізики» за участю вчителів фізики Яворівської ТГ, який організувала консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Галина Романик. Місцем для проведення семінару було обрано Яворівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка.
Творча група фізиків у складі учителів В.Гули (Верблянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Яворівської міської ради Львівської області), Л.Тераз (Яворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради Львівської області), Н. Му-зичко (Яворівська гімназія імені Осипа Маковея Яворівської міської ради Львівської області), Л.Антонишин (Нагачівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Яво-рівської міської ради Львівської області), І.Циганок (Рогізненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Яворівської міської ради Львівської області), І.Білецької (Вороблячинський ЗЗСО І-ІІ ступенів імені Героя України Віталія Коцюби Яворівської міської ради Львівської області) протягом трьох місяців, готува-лася до цього заходу. Було складено положення конкурсу-гри «Фізичні забави» та підготовлено завдання, які формують ключові компетентності учнів. Тож семінар складався із двох частин . Перша частина – це конкурс-гра «Фізичні забави», який провели педагоги Яворівського ЗЗСО №3 імені Тараса Шевченка зі званням «Старший учитель» – Богдан Новосад та Петро Романик (учителі фізкультури) та вчителі фізики Ольга Бокоч та Галина Романик. Учасниками конкурсу були три команди, а саме: Чернилявського ЗЗСО І-ІІІ ст. імені Теодора Перуна (учитель Марія Сич) , Любинського ЗЗСО І-ІІІ ст. (учитель Галина Фургало), Яворівського ЗЗСО №3 ім. Тараса Шевченка (учителі Ольга Бокоч та Галина Романик).
Усі конкурси були інтегровані: фізика та фізкультура. Під час виступів панував веселий настрій та доброзичлива атмосфера. Усі учасники змагань отримали солодкі призи, учасників частували пампушками і солодким чаєм.
Друга частина семінару проходила у формі «круглого столу» з теми: «Позакласний захід, як один із інструментів формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання фізики». Учителі обмінялись думками з даної проблеми, наголосивши, що стрімкі зміни в житті суспільства стосуються всіх сфер його діяльності й існування, зокрема освітньої сфери як основоположного компонента формування світогляду особистості. Компетентності є своєрідними комплексами знань, умінь і ставлень, що набуваються в навчанні й дозволяють учневі розуміти, тобто ідентифікувати та оцінювати в різних контекстах проблеми, що є характерними для різних напрямків діяльності. Викладання фізики повинно бути орієнтовано як на розвиток предметних компетентностей, що формуються змістом предмета, так і на розвиток ключових компетентностей, які творяться формами, методами, технологіями навчання. Учителі склали певні пропозиції, які будуть враховані в освітньому процесі.
Найцінніше під час війни – це спілкування. Такі заходи водночас піднімають настрій, відволікають від страшних реалій сьогодення, надають віри, мотивують до творчої праці.