Вкотре про формувальне оцінювання

Учителі початкових класів вже п’ятий рік працюють у НУШ. Вони практикують формувальне оцінювання, яке створює можливість для учителя відслідковувати процес просування учня до навчальних цілей і вчасно вносити корективи в навчальний процес, а для учня слугує рекомендацією до дії.

28 лютого відбувся  педагогічний діалог «Я раджу….» (формувальне оцінювання у практиці роботи вчителя початкових класів)

Мета – поділитися досвідом роботи, навчитися правильно добирати завдання, визначити за допомогою анкетування, на скільки я готовий і вмію робити, де я зараз і куди мені йти у питаннях оцінювання для навчання.

Учителі продемонстрували та розказали про техніки формувального оцінювання, які є найєфективнішими, на їхню думку,  та надають якнайповнішу інформацію про навчання учня та його поступ.

Присутні зазначили, що такий підхід до оцінювання досягнень учнів,  дає можливість виключити негативні моменти в навчанні, сприяє індивідуалізації навчального процесу, підвищенню навчальної мотивації й самостійності учнів.

Обговорили також вибір підручників для 1 класу, кольорували свої імена ,вивчили три техніки, які допоможуть швидко зняти стрес та знову бути в ресурсі.

Майстер – клас «Мої сходинки до успіху» провела  лауреат конкурсу «Учитель року – 2023» Наталія Пелих.