Вчителі історії Яворівської ТГ, які входять до творчої групи, ще раз переглянули і охарактеризували завдання для тематичного контролю з історії України та всесвітньої історії у 9 класі. У завданнях було обов’язковими результатами шкільної історичної освіти передбачено, що учениця/учень має мислити історико-хронологічно (хронологічна компетентність), мислити геопросторово(просторова компетентність); мислити критично, працювати з різними джерелами інформації (інформаційна компетентність) мислити системно, виявляти взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій , явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох (логічна компетентність); усвідомлювати власну гідність, реалізувати власні права і свободи, поважати права і гідність інших осіб, виявляти толерантність, протидіяти проявам дискримінації (аксіологічна компетентність).
Консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Ірина Меленчук наголосила на змісті історичного матеріалу, який базується на таких пріоритетах: науковість, національна спрямованість, хронологічна послідовність, логічність, людський вимір історії, постановка проблемних навчальних завдань, полікультурність; локальною історією;рівня життя населення відповідно до подій, що відбувалися в Україні та світі.
Дякую членам творчої групи вчителів історії за компетентність, професійність і послідовність під час складання завдань для дев’ятикласників.
Ірина Меленчук,консультант КУ ЯМР «ЦПРПП»