15 квітня 2024 року для вчителів хімії проведено семінар-практикум «Сучасний урок хімії НУШ». Педагоги обговорили основні складові компетентностей, спільні наскрізні вміння, загальнонавчальні вміння та навички, які потрібно розвивати на уроці. Цікаво пройшла дискусія щодо побудови сучасного уроку хімії НУШ. Чітко проаналізовано вимоги до структури, підготовки та організації, змісту і процесу навчання, техніки проведення уроку. Вчителі працювали в групах: складали умовну модель сучасного (компетентнісного) уроку хімії, чітко визначали місце теми уроку в розділі, формулювали загальну мету, вибирали методи, прийоми, технології, форми та засоби навчання. Було проаналізувано етапи (модулі) конструювання вчителем уроку з точки зору компетентнісного підходу. В кінці семінару учасники мали змогу пройти рефлексію, на якій зазначили, що сучасний урок має бути демократичним, діяльнісним, компетентнісним; його характеризує не навчання словом, а справою; проводиться не для учнів, а разом з ними.
Дякую учасникам семінару-практикуму за активну участь, креативні думки, твердження, нові ідеї. Успіхів у праці, втілення ідей проведення сучасного уроку в практику.
Консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Людмила Левицька