13 травня 2024 року для вчителів хімії проведено семінар-практикум «Формувальне оцінювання на уроці хімії НУШ». Педагоги обговорили основні чинники ефективного оцінювання, характерними ознаками, принципами та можливостями формувального оцінювання. Педагоги розробили алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання, ознайомилися з техніками його проведення, такими як РQP, ППП, SBI, вчилися формулювати оцінювальні судження. Опрацьовували етапи рефлексії, самооцінювання та взаємооцінювання.
Цікаво та змістовно поділилась досвідом своєї роботи вчитель хімії Нагачівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Оксана Миронівна Борис з питання використання освітнього інноваційного тренду «Бриколаж на уроках хімії». Розповіла про форми роботи з учнями при вивченні будови білків, властивостей жирів, виявленні крохмалю та крейди у меді, взаємодії розчинів кислот з металами, дії кислот та лугів на індикатори, розділенні суміші та ін. Використання технології «бриколаж» – iнновацiйно, творчо, корисно, зручно, прогресивно!
Практичні поради та навики одержали учасники семінару-тренінгу від вчителя хімії Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2 Уляни Олександрівни Глущенко щодо використання ШІ на уроках хімії. Уляна Олександрівна доступно показала як користуватися помічником АІ на платформі «На урок», чат-боті з породжувальним штучним інтелектом ChatGPT. Відмітила, що ШІ творить майбутнє.
Дякую учасникам семінару-практикуму за активну участь, креативні думки, твердження, нові ідеї. Успіхів у праці, втілення ідей проведення сучасного уроку НУШ в практику.
Консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Людмила Левицька