Ми позбавляємо дітей майбутнього,
якщо продовжуємо вчити сьогодні так,
як вчили цьому вчора.
(Джон Дьюї, 1859-1952, американський філософ, психолог, реформатор.)
Під таким гаслом пройшло засідання районної школи молодого вчителя математики 3 травня 2018 року на базі опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів» під керівництвом методиста Л.Дутко.
Навіть “найкраще” має здатність старіти. Таким є закон життя. І тут саме варто згадати відоме Керролівське правило: «Якщо хочеш залишатися на місці – потрібно бігти зі всіх ніг; якщо хочеш просуватися вперед – потрібно бігти у два рази швидше.» Тому необхідно змінюватися у підборі форм і методів навчання сучасних учнів. А змішане навчання дозволяє поєднувати традиційні методики та актуальні технології. Модель не передбачає радикальної відмови від традиційної освіти, оскільки очна освіта дає важливі мовні та соціокультурні навички.
Змішане навчання (англ. blended learning) — це різновид гібридної методики, коли відбувається поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Мається на увазі не просто використання сучасних інтерактивних технологій на додаток до традиційних, а якісно новий підхід до навчання, що трансформує, а іноді і «перевертає» клас. Саме з презентацією про переваги такого навчання виступила вчитель математики Горона С.Я.
А молодий вчитель Кокоцька М.М. провела урок у 8 класі з алгебри по темі «Квадратні рівняння», використовуючи ідеї змішаного навчання. Клас був поділений на 3 групи, кожна з який виконувала своє завдання. Урок був цікавим і насиченим. Дякую педагогам за працю!!!
Вчителі математики обговорили позитивні сторони і недоліки змішаного навчання, а також можливості його використання у своїй роботі.