Компетентнісний підхід у навчанні молодших школярів передбачає формування у них готовності та здатності застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у різноманітних життєвих ситуаціях. Важливим засобом досягнення цієї мети є використання у навчальному процесі компетентнісно орієнтованих завдань. У чому їх особливість, призначення, характерні ознаки та структурні компоненти вивчали члени творчої групи учителів початкових класів на засіданні, що відбулося 18 жовтня на базі Старицької ЗОШ І – ІІІ ступенів.
Практичній роботі передували:
- екскурсія,
- інтегрований урок серед природи “Як звірі готуються до зими”(2-Б клас, Карвацька М.О)
- перегляд презентації “Інтеграція: тематичний та діяльнісний підходи”,
- творче малювання поняття “інтеграція”,
- інтерактивна вправа “Модель успіху”, яку провела Косик Н.М. , директор ЗЗСО.
В процесі роботи розкрито тему : “Реалізація компетентнісного підходу у навчанні молодших школярів на засадах міжпредметної інтеграції.”
Домашнє завдання – створення компетентнісно орієнтованих завдань з української мови, літературного читання, математики для учнів початкової школи.
Вся радість життя в творчості.
Ромен Роллан