Геометрія – це світ фігур: трикутників, чотирикутників, многокутників тощо. Для покращення сприйняття матеріалу учням необхідний практичний матеріал, який можна потримати в руках, тобто сприйняти властивості фігури на дотик. А що в такому випадку може стати кращим за орігамі? У такий спосіб учні не лише практично перевіряють теоретичні знання, а й самостійно отримують геометричні фігури шляхом згинання паперу.
Мистецтво оригамі впевнено і твердо ввійшло в педагогіку і знайшло собі місце в усіх її галузях. Оригамі – ідеальна дидактична гра, що розвиває фантазію дитини, її винахідливість, логіку та просторове мислення, уяву та інтелект. Просторова трансформація плоского аркуша дозволяє школярам легко, граючись, засвоювати складні математичні поняття, розв’язувати задачі з геометрії. Квадратний аркуш паперу є незрівнянним матеріалом для практичного вивчення геометрії. Будучи неймовірно простим і доступним, він дозволяє показати на собі фактично всю евклідову геометрію. В руках дитини плоска фігура може з легкістю перетворитися в об’ємну, демонструючи графічні елементи без використання креслярських інструментів.
Тому 25 жовтня 2018 року на базі опорного закладу «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» було проведено семінар-практикум для вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів «Орігамі на уроках математики» методистом Л.Дутко та вчителем Воледобростанської ЗОШ І-ІІ ступенів О.Салабай. Педагогам була показана можливість стати в очах своїх учнів справжніми чарівниками, спосіб їх здивувати, а школярам отримати радість від незвичайних занять.