Провідні педагоги і психологи давно переймаються проблемою навчання дітей покоління Z, адже добре вкорінений принцип (передача знань із вуст в уста, тобто від учителя до учня) безнадійно застарів. Психологи наполягають на тому, що навчання так званого «цифрового покоління» має нівелювати його негативні риси, допомагати долати труднощі, спричинені розбіжністю між цифровим середовищем і реальним життям. А це потребує нового стилю навчання, який відповідав би вимогам сучасності.
Один із шляхів розвитку креативності, глобального мислення, пізнавальної, діяльнісної, інформаційної та кульмінаційної компетенцій, розширення світогляду учнів є проведення пленерних уроків із залученням багатств оточуючого простору як засобів навчання математики. Тому 14 лютого математики району ЗЗСО І-ІІ ступенів вчилися проводити саме пленерні уроки, щоб показати учням застосування математики в практичному житті. Разом з методистом Л.Дутко педагоги моделювали життєві ситуації, які для вирішення потребують математичних знань, складали відповідні завдання.
Покоління Z любить зміни. Організовуючи навчальний процес, слід це враховувати. До кожного покоління має бути особливий підхід і мудре ставлення (це і забезпечить наступність поколінь).
Тому педагогу варто враховувати особливості розвитку і формування покоління Z, намагаючись донести до нього свої думки. У свою чергу це допоможе педагогу швидко орієнтуватися в потребах учнів і грамотно спрямувати процес навчання. А ми в пошуку нових форм і методів….
Методист Л.Дутко