Булінг – психологічна проблема сучасності. Уперше термін «булінг» з’явився на початку 70 – рр.. XX століття у Скандинавії, де група дослідників вивчала явище насильства між дітьми в школі.
Цей незвичний для нашого сприйняття термін «булінг» тісно пов’язаний з такими поняттями як «насильство» та «агресія».
З метою попередження такого негативного соціально – психологічного явища як «булінг» в учнівському середовищі, 7 лютого 2019 року соціальним педагогом Юрас З.М. та практичним психологом Шеремет М.М. з учнями 7 класів було проведено заняття з елементами тренінгу «STOP булінг».
Під час заняття учні ознайомилися з поняттям «булінг», його формами та структурою, навчилися розвивати вміння пошуку шляхів виходу із складних ситуацій.
Семикласники були активними. Вони з радістю допомагали одне одному, знаходили компроміс у конфліктних ситуаціях.