Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Р. Т. Кіосакі

У процесі модернізації початкової освіти, запровадження в ній компетентнісного підходу відбувається перебудова навчального-виховного процесу, здійснюється його спрямування на особистісний розвиток молодших школярів, формування в них основних компетентностей, передбачених Державним стандартом та навчальними програмами для початкової школи. Ці обставини актуалізують проблему реалізації компетентністного підходу в освіті який покликаний здійснювати сучасний  учитель, бо як відомо «Учителем школа стоїть».

На базі Кам’янобрідської ЗОШ І – ІІІ ступенів Імені Петра Андрусіва 21 лютого 2019 року відбулось засідання школи становлення молодого педагога початкових класів на тему: «Компетентнісні завдання: особливості змісту на різних рівнях. (Використання знань з української мови у життєвих ситуаціях»).

Мета заходу – формування  позитивної мотивації діяльності сучасного молодого педагога з вивчення та впровадження технологій компетентнісного навчання; ознайомлення з досвідом реалізації компетентнісного підходу.

Важливим засобом досягнення цієї мети є використання в навчальному процесі компетентнісно орієнтованих завдань. Молоді педагоги дізналися про  їх  структуру, особливості конструювання та застосування Практична робота з конструювання завдань закріпила теоретичні відомості.

Учасники заходу побачили  практичні засади формування  ключових компетентностей НУШ: спілкування державною мовою,інформаційно-цифрової, соціальних і громадянських, уміння навчатися впродовж життя, загальнокультурної грамотністі; на мовному гравіконі «Наша мова солов’їна», присвяченому  Міжнародному дню рідної мови, яке провела Венгрин І.М.,учитель початкових класів .

Засідання школи становлення молодого педагога початкових класів, на нашу думку, збагатило природжену здатність кожного учителя жити щасливо і успішно,  знаннями і навичками, які допоможуть  реалізувати її якомога ефективніше.