4 березня 2019 року на базі Любинської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося спільне планове засідання школи становлення новопризначеного вчителя біології (керівник О. Порохнавець) та хімії (керівник О. Борис), мета якої – надати педагогам-початківцям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, з якими зустрічаються молоді вчителі, з метою підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати.
Педагоги відвідали урок біології у 8 класі на тему «Зорова сенсорна система. Будова ока», який провела Никіль Наталія Ігорівна. Урок відзначився чіткою продуманістю методів і прийомів навчання. Вчителька майстерно поєднала інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемно-пошуковий, сугестивний та релаксопедичний методи. Домашнє завдання педагог перевірила за допомогою біологічного диктанту, а при вивченні нового матеріалу використала інтерактивну технологію «Джигсоу». Восьмикласники активно працювали в групах: виконували лабораторне дослідження «Виявлення сліпої плями на сітківці ока», використовуючи при цьому підручники, роздатковий матеріал та зошити з друкованою основою, розв’язували проблемні завдання, складали схему зорового аналізатора. Підготовлена вчительська презентація дозволила ефективно оптимізувати навчальний процес. Доречною для учнів була здоров’язберігаюча хвилинка, на якій усі зробили фіззарядку для очей. Творчо було проведено узагальнення та систематизацію вивченого: застосовано гру «Корисний кошик знань», технологію «Ситуація успіху».
Після цього вчителі відвідали виховний захід на тему «Рослини-символи у поезії Т. Г. Шевченка». Учні ознайомилися із рослинами-символами у житті українського народу та творчості Т. Г. Шевченка.
Порохнавець О. Я., Борис О. М. та директор школи Брошко Р. М. детально проаналізували роботу вчительки, відзначивши високий рівень проведення уроку та вміння Наталії Ігорівни з повагою ставитися до особистості школяра та навчати учнів аналізувати, співставляти, виділяти головне, узагальнювати.
Усі присутні побажали своїй колезі і надалі сприяти розвитку потенційних можливостей дітей, розвивати творчі особистості, бо така система роботи дає можливість учням не тільки обрати майбутню професію, але й допомагає формувати адекватну самооцінку, ясно зрозуміти цілі свого життя, дає орієнтацію на творчі плани, вміння будувати гармонійні стосунки з оточуючими, виробляє почуття відповідальності за результати своїх дій, виховує гуманне ставлення до навколишнього світу.
Борис Оксана Миронівна,
керівник школи становлення
новопризначеного вчителя хімії