Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні. Впровадження методу проектів – це важка, але цікава робота, у цьому переконані вчителі фізики ЗЗСО ІІ ступенів, які 6 березня 2019 року брали участь у семінарі-тренінгу «Інноваційні методи навчання при викладанні фізики», який відбувся в опорному закладі «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка».
У ході методичного діалогу вчителі розкрили сутність кожного виду навчальних проектів за провідною діяльністю та встановили зміст діяльності учасників навчального проекту на кожному його етапі.
Працюючи у групах, у практичній частині засідання, педагоги створювали і представляли навчальні проекти, використовуючи методологію «скрам».
У підсумках засідання методист районного методичного кабінету Романик Г. В. наголосила, що на сучасному етапі розвитку освіти проектна технологія навчання набуває все більшого розповсюдження у процесі загальноосвітньої підготовки школярів. Для педагогів-практиків проектне навчання має велику цінність як засіб відірватися від „знаннєвої” освіти та перейти до діяльнісного, особистісно-зорієнтованого підходів у навчанні. Дана інноваційна технологія надає можливість для колективної співпраці вчителя та учнів, мотивує до нових відкриттів, дає можливість йти в ногу з часом, створює умови для саморозвитку та самовдосконалення, наповнює радістю від спільної праці та спілкування, веде до пошуку нових ідей, стимулює реалізацію потенціалу учнів, є творчим засобом навчання школярів та способом отримання якісних результатів.