Учителі зарубіжної літератури Яворівського району неодноразово доводили свою мобільність, здатність постійно навчатися, застосовувати нові освітянські ідеї, аби заохотити учнів до пошуків потрібної інформації, читання книжки, якісного опрацювання теми. З ентузіазмом сприйняли й ініціативу реалізації методичного проекту «Літературна квестляндія», результати якого презентовано 18 березня 2019 року.
Про те, як організувати квест на уроці літератури, які переваги має такий вид роботи, навіщо взагалі потрібно впроваджувати цю технологію у практику йшлося під час інтерактивного діалогу методиста методичного кабінету Оксана Майхер з учасниками заходу. Тут варто зазначити, що багатьох переконує перелік важливих педагогічних завдань, які вирішуються за допомогою квесту як різновиду інтелектуально-логічної гри. Це, насамперед, активне залучення до пізнавальної діяльності кожного школяра окремо і всіх разом, формування вміння працювати в команді, реалізація навчання через самостійну діяльність учня, забезпечення його вільного самовираження та саморозвитку, уможливлення змагальності, такої привабливої для учнів, а також задоволення від гри, що створює комфортний стан і підсилює бажання вивчати предмет.
Про бібліотечний квест “Подорож галактикою Гутенберга” розповів Роман Лаврентій, старший викладач кафедри театрознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, старший бібліограф Наукової бібліотеки ЛНУ ім. Івана Франка.
Учителі зарубіжної літератури, учасники заходу, також стали першопрохідцями музейного квесту “Пізнаємо Яворівщину», який провели працівники Новояворівського краєзнавчого музею (директор Леся Більська).
Далі країна Квестляндія провадила присутніх лабіринтами зарубіжної літератури, де учителі Тетяна Грицан (Яворівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2), Христина Сарнавська (Старицька ЗОШ І-ІІІ ст.), Алла Курницька (Ясниський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» ім. Памви Беринди), Вероніка Іванишин (Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3), Ірина Виздрик (Лозинський НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ») представляли власні уроки-квести, позакласні заходи-квести та розповідали, як планували, проводили квест, облаштовували маршрут та станції, продумували завдання та підказки, ділилися думками з приводу того, наскільки складно підготувати літературний квест, чи вдалося виконати заплановане, і, звісно, чи подобається такий вид роботи учням.
Хочемо зазначити, що освітнім продуктом методичного проекту стане збірка квестів «Літературна квестляндія», які підготували учителі зарубіжної літератури ЗЗО району.
Дякуємо усім учасникам за активність, інноваційні ідеї, бажання рухатися вперед і спонукати до дії інших!
Оксана Майхер, методист методичного кабінету