Школа професійного зростання учителів зарубіжної літератури

Професійний розвиток педагога неможливий без вчительської комунікації, обміну досвідом, знайомства з кращими педагогічними практиками, активної участі у роботі методичних спільнот, готовності вчителя до впровадження інноваційних технологій. Вбачаємо позитив в тому, що перелічені чинники простежувалися впродовж заняття школи професійного зростання учителів зарубіжної літератури, яке відбулося 9 грудня 2019 року  у Новояворівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

Розпочали заняття у психологічному консультпункті. Що таке стрес, які фактори призводять до стресової ситуації, її вплив на професійну діяльність педагога, методи профілактики і подолання стресу учасники осягали за допомогою практичних порад, рекомендацій, тестів для самоконтролю, які запропонувала практичний психолог опорного закладу «Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Ольга Дмитрик.

Нестандартний підхід до проведення підсумкового уроку в 11 класі з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття» продемонструвала Тетяна Цегольник, учитель Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. Випереджуюча групова робота, максимальна самостійність учнів під час створення проєктів, що презентувалися у формі колажу, мультимедійної презентації, тревелбуку, вміння узагальнювати та висловлювати власні судження, виразне читання поезій та їх аналіз – далеко не весь перелік видів учнівської діяльності, що спостерігалася на показовому занятті. Тішить і те, що уроки вивчення поезії, надихають юні обдарування на власні творчі пошуки. Справді натхненними, хвилюючими, переплетеними з українською реальністю були поетичні рядки одинадцятикласників, представлені на завершальному етапі уроку «Наслідуючи класика».

Методичний супровід заняття та тієї частини, що стосувалася готовності педагогів до інноваційної діяльності, здійснювали методист методичного кабінету Оксана Майхер та керівник школи професійного зростання учителів зарубіжної літератури Юлія Сабат.

 

Оксана Майхер, методист методичного кабінету