Для організації дистанційного навчання кожна школа та кожен учитель мають напрацювати власні правила, знайти шляхи і використати можливості, які підходять саме їм та їхнім учням. І це за умови, коли педагоги мають цифрові навички та добре володіють онлайн-інструментами для такого навчання. А якщо це не так…
Малоймовірним є й те, що самостійний перегляд відеоінструкцій як працювати на тій чи іншій платформі поряд з щоденною перевіркою численних робіт учнів і технікою, що не завжди спрацьовує, призведе до ефективного їх застосування.
Хто ж той надійний рятівник, що допоможе, у зручний час проконсультує, підкаже… Пропонуємо довіритись нам, працівникам методичного кабінету, – ми знаємо, що робити і як.
Учителі зарубіжної літератури Яворівщини, слухачі дистанційних курсів підвищення кваліфікації, в цьому переконані. Під час відеосесій, індивідуальних онлайн-консультацій педагоги отримують детальні й дуже чіткі інструкції як ефективно працювати у сервісі для проведення відеоуроків Zoom, як створити учнівське онлайн-середовища на платформі Google classroom, як швидко та зручно за допомогою освітніх ресурсів «Всеосвіта», «На Урок» розробляти тести й онлайн-опитування чи скористатися тестами колег.
У віртуальному класі, створеному для слухачів курсів підвищення кваліфікації на платформі Google classroom, педагоги можуть користуватися додатковими відео та методичними рекомендаціями за посиланнями, опрацьовувати нормативні документи, роз’яснення МОН (щодо проведення підсумкового оцінювання, заповнення класного журналу), практикуватися в укладанні онлайн-тестів та проходити тестування для самоконтрою.
Зауважимо, що учасники дистанційного навчання включаються в роботу, планують відеконференції в режимі виконання практичної роботи та проводять відеоуроки, створюють онлайн-класи, завантажують свої матеріали…
Одним словом, навчаються за експрес-методом, практично застосовують знання, проявляючи творчість та активність, адже це важливо і в дистанційному форматі.
Оксана Майхер, методист методичного кабінету