Дистанційні курси – наш тренувальний майданчик. Працюємо з вебсервісами Padlet, Wordwall

В умовах дистанційного навчання віртуальні інтерактивні дошки – одне з найкращих рішень. Прикладом універсальної доступності та зрозумілого функціоналу можуть слугувати онлайн-дошки Padlet та Wordwall. Саме вивченню можливостей їх використання в освітньому процесі приділили максимум уваги учителі зарубіжної літератури, слухачі курсів підвищення кваліфікації під час відеосесії 18 травня 2020 року.

На користь інтерактивного вебсервісу Padlet свідчить зручність і простота його використання як майданчика  для розміщення навчальної інформації, можливість поєднання тексту, зображення, відео, аудіо в інтерактивний формат, розміщення в соціальних мережах, збереження у вигляді електронного документа, відправлення електронною поштою, вставлення у блог та використання мобільної версії з QR кодом.

Особливо цінним у сервісі Wordwall є те, що навчальні ресурси будуються за шаблонною системою у форматі ігрових технік, при цьому процес створення інтерактивного завдання не вимагає багато зусиль та часу, а ще можна скористатися вже готовими завданнями, які розміщені на сайті.

Ігри зі словами, зображеннями, вправи на відповідність, вікторини, анаграми, діаграми, кросворди, перенесені в цифровий світ, де легко змінюється дизайн та шаблон завдання, – хороша альтернатива, що дозволяє педагогу навчати сучасне «ігрове покоління» та професійно зростати.

Запропонована методика застосування інтерактивних онлайн-дощок Padlet та Wordwall на прикладах фрагментів навчальних занять, підготовлених матеріалів для слухачів курсів, на нашу думку, дала розуміння дидактичних можливостей ресурсів та спонукатиме багатьох до використання їх в роботі, що, своєю чергою, урізноманітнить віртуальне навчальне середовище та сприятиме творчому вирішенню поставлених перед освітянами завдань.

 

 

Оксана Майхер, методист методичного кабінету