STEAM – драйвер розвитку учнів, ключових компетентностей і навичок майбутнього
26 травня учителі предметів художньо-естетичного циклу та музичні керівники ЗДО на курсах підвищення кваліфікації ознайомилися з нетворкінгом – мистецтвом спілкування. Заняття провела Лілія Дутко, методист методичного кабінету, яка розповіла про методи формування особистості, здатної отримувати глибокі знання, професійні навички, готовність до самопізнання, саморозвитку, самореалізації та самостійного прийняття морально-відповідальних рішень у своєму житті. Ліля Василівна наголосила, що сучасний учитель повинен володіти навичками конструктивного спілкування, бути готовим до продуктивного здійснення професійної діяльності, вміти розробляти власний життєвий проєкт тощо.
Під час заняття панувала атмосфера творчого спілкування, яка додавала креативної активності та невимушеності курсантам.
На завершення тренінгу Богдан Станько акцентував увагу присутніх на дієвість нетворкінгу, алже це інструмент, який допомагає створювати довірчу атмосферу в учнівському колективі, розвивати творче мислення та допомагає досягати своєї мети.
Для учителів трудового навчання Лілія Дутко запропонувала тему: “STEAM – драйвер розвитку учнів, ключових компетентностей і навичок майбутнього”.
Метою заняття було продемонструвати учителям як зробити уроки трудового навчання STEAM-орієнтованими на успішні проекти, в яких учень стає не споживачем, а замовником.
Лілія Василівна пояснила присутнім, що учитель в STEAM-освіті є своєрідним наставником, людиною, що допомагає пояснити учням, як використовувати потенціал кожної технології (предмета) для власної і суспільної користі.
Дякую Лілії Дутко за успішну співпрацю, яка спонукає до саморозвитку і переосмислення педагогічних орієнтирів.
Богдан Станько