5 червня 2020 року учителі хімії та біології продовжили дистанційне навчання на курсах підвищення кваліфікації при методичному кабінеті відділу освіти Яворівської райдержадміністрації за допомогою сервісу Zoom (Модуль 3. Педагогічна практика моделювання уроків із використанням інноваційних форм роботи з учнями).
На занятті слухачі курсів продовжили презентувати, з власного досвіду роботи, модель сучасного уроку хімії та біології із використанням інноваційних форм роботи з учнями, а саме: проведення уроків із використанням інтерактивних вправ (М.З.Демус, вчитель хімії Мужиловицького НВК), використання методу проектів (О.В.Сайко, вчитель біології Нагачівської ЗОШ), проведення квест-уроків (Н.В.Гаврих, вчитель хімії та біології Верблянського НВК), про використання майстерні освітніх інновацій LiCo, про участь у конференції «Web–STEM-школа – 2020» (Я.А.Фітьо, вчитель хімії Яворівської гімназії), про роботу на сервісі спілкування Google meet (М.С.Хімка, вчитель хімії Староярської ЗОШ), про створення відео-уроків за допомогою платформ Bandicam та Look (Н.М.Квас, вчитель біології Котівської ЗОШ), про створення уроку під сучасного учня (Н.П.Мигаль, вчитель хімії Яворівської гімназії), про використання прийомів критичного мислення, випереджуючих завдань (Л.Б.Кульматицька, вчитель хімії опорного закладу «Краковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Романа Шухевича») про метод кейсів, асоціацій, використання електронного інструментарію mozaBook для створення 3D наочностей (І.П.Луцишин, вчитель хімії та біології Вороблячинської ЗОШ), про роботу з сервісом Padlet (М.В.Пенцко, вчитель хімії опорного закладу «Немирівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів»), про використання калькулятора для самоперевірки eduknigi.com/calculator (І.П.Ремешило, вчитель хімії опорного закладу «Яворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім.Т.Шевченка»), про проведення уроку-гри з інтерактивними вправами (М.І.Зелінська, вчитель біології та Р.І.Занкович, вчитель хімії Прилбицької ЗОШ, З.І.Середа, вчитель хімії Салашівської ЗОШ), про використання методу проектів та особливості написання науково-дослідницьких робіт, про участь в обласних та всеукраїнських екологічних конкурсах, олімпіадах (Л.І.Бабій, вчитель біології Новояворівського НВК «ЗОШ ІІ ступеня-ліцей»), про інноваційні форми роботи та використання на уроках періодичних видань (Х.С.Кульчицька, вчитель хімії Домажирської ЗОШ).
Інноваційні технології на уроках хімії та біології відкривають великі перспективи в методиці викладання матеріалу природничого напрямку, вони мають ряд безсумнівних позитивних властивостей, що відрізняють їх від традиційних методів. Практика показує, що найефективнішим навчання стає тоді, коли учень виявляє максимальну активність, а вчитель виконує роль консультанта та фасилітатора – допомагає самостійно робити висновки та узагальнення, спираючись на життєвий досвід і ніколи не «замикає» навчання на собі.
Дякую колегам за співпрацю та активну участь.
Оксана Флис, методист методичного кабінету