Конвенція ООН про права дитини вказує на те, що кожна дитина в усьому світі має право жити, рости і бути захищеною від усіх форм насилля. Завдання освітян робити все, аби сучасні діти могли навчатися без страху і насилля, отримувати ціннісні життєві навички, які відповідають світу що змінюється.
Питання безпечного освітнього середовища було темою занять з вчителями іноземних мов та географії в рамках курсів підвищення кваліфікації педагогів. Обговорено психологічну, екологічну та інформаційну сторони безпечного освітнього середовища, ознаки безпечного освітнього середовища, зокрема, якість міжособистісних взаємин, захищеність та комфортність в освітньому середовищі.
Певна увага була приділена розвитку психологічної компетентності вчителя, портнерським відносинам між учасниками освітнього процесу. Розглянуто причини конфліктів, шляхи їх уникнення, стилі поведінки в конфліктній ситуації, способи протікання та алгоритм виходу з конфліктних ситуацій.
Лідія Щудлюк, консультант