Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості, це шлях до волі, до науки, до добробуту. У вселюдському житті тільки той народ і бере перемогу, який має найкращу школу
Софія Русова
Провідною метою кожної освітньої реформи, в тому числі НУШ, є підвищення якості освіти. Тож, учителю сучасної школи варто орієнтуватися на головні компоненти Концепції нової української школи:
- Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
- На потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
- Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
- На педагогіку, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
Саме ці напрямки роботи вчителя математики обговорювали педагоги 21 вересня 2023 року під час проведення круглого столу «Перші кроки у НУШ. Обмін досвідом»
Завдання вчителя НУШ – не просто навчати за новими програмами, а й виховувати і по-новому, розуміючи, приймаючи та творчо застосовуючи нові принципи освіти нового покоління.
Під час організації освітнього процесу необхідно:
- змінювати роль педагога, як керівника освітнього процесу (учень є активним співавтором уроку);
- надавати перевагу дослідницьким та активним формам роботи;
- опановувати продуктивні способи діяльності;
- максимально використовувати особистий досвід учня;
- розвивати критичне мислення;
- формувати мотивацію до навчання.
Велика увага була приділена і оцінюванню учнів 5 класу.
Консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Лілія Дутко